חדשות יהדות

הגר"ש כהן לרה"מ: "שמור על קדושת הכותל המערבי"

"ה' הפקיד בידך פקדון גדול להיות ראש ממשלה. תנצל את זה להמשיך לעשות דברים טובים"

אא
ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע ביום שישי האחרון לנחם את נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, הרב שלום כהן שליט"א, היושב 'שבעה' על פטירתה של רעייתו, הרבנית יעל ע"ה.

במהלך שיחתם, אמר נשיא מועצת חכמי התורה לראש הממשלה כי הוא מתפלל להצלחתו מידי יום. "ה' הפקיד בידך פקדון גדול להיות ראש ממשלה, תנצל את זה להמשיך לעשות דברים טובים. ה' יודע שאני מתפלל עליך יום יום שתצליח. אתה עושה דברים גדולים והקב״ה שומר עליך".

מרן הגר"ש כהן הוסיף ואמר לנתניהו, כי "שבט בנימין קיבל חלק בחלוקת הארץ וזכה לקבל את מקום המקדש. שמך הוא בנימין וזכית שאתה מופקד על מקום המקדש והר הבית. תמשיך לשמור על הכותל המערבי שיהיה מקום קדוש".

מרן הגר"ש ביקש עוד מרה"מ כי ישמור על קדושת השבת בפרהסיה הציבורית. רה"מ השיב בתגובה כי הוא פועל בנושא, ואף ביקש לקבוע פגישה נוספת עם מרן הגר"ש לדון בכך.

השר דרעי, שהגיע אף הוא לניחום האבלים באותו זמן, סיפר לגר"ש כהן כי רה"מ פועל כעת להקים 'בית מורשת מרן', שבו יונצח זכרו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל ע"י לימוד פסקיו ותלמודו. הגר"ש כהן בירך את רה"מ על פעילות זו.

בסיום הניחום, ביקש ראש הממשלה ממזכירו של נשיא המועצת, מאיר פנחס, לתאם זמן שבו יגיע בנו אבנר יגיע להתברך אצל הגר"ש כהן. נתניהו הסביר כי לא הספיק לקחת את בנו להתברך אצל מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, והוא מצר על כך מאוד.

במהלך הביקור הפגין ידע רב בהיסטוריה ובפסוקים. נשיא המועצת הופתע, והשר דרעי שהשתתף בביקור אמר בחיוך, כי "בנו של רה"מ היה חתן התנ"ך, ואביו לומד איתו בחברותא".
תגיות:הכותל המערביביבי נתניהוהרב שלום כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה