חדשות בעולם

סוף מר: נתפס התנין שהרג את הפעוט בדיסניוורלד בפלורידה

ימים ספורים לאחר שנמצאה גופתו של הפעוט ליין גרייבס בן השנתיים, שנגרר אל המים בידי תנין, נמצא גם התנין התוקף, בידי רשות הדיג וחיות הבר

אא
בפלורידה התקבלה היום ידיעה בידי רשות הדיג וחיות הבר, לפיה נמצא התנין שתקף את הפעוט ליין גרייבס לאחרונה, והביא למותו, בשיאה של חופשה משפחתית.
תחילתה של הפרשה לפני שמונה ימים: אז בילתה משפחתו של הפעוט בבית הקולנוע הממוקם באתר הנופש של דיסני שבפלורידה. בשלב כלשהו, סמוך לשעה 21.00, כאשר שיחק הפעוט על החוף, ובני משפחתו שהו בסמוך, הגיח פתאום תנין וגרר אותו אל המים.

בתגובה, ניסה אביו לפתוח את פיו של התנין כדי לחלץ את הפעוט. מאוחר יותר הצטרפה לניסיון ההצלה גם אימו, אולם התנין המשיך לאחוז בעולל ולמשוך אותו בכוח אל מתחת למים, בלגונה שמחוברת למערכת תעלות, שמובילה אל גופי מים גדולים אחרים ברחבי פלורידה.

למאמצי החילוץ וההצלה הוזעקו מיד גורמים שונים, ובהם נציגי משרד השריף במקומי, פקחים מטעם רשות חיי הבר והדיג של פלורידה, צוללנים מקצועיים, סירות של דיסני ועוברי אורח ששהו במקום.

הפקחים, משו מהמים ובדקו ביסודיות תנינים ששהו באזור, ולאחר מספר ימים של חיפושים נמצאה גופתו של העולל, כשהוא מת.

מבדיקת הגופה, נקבע כי הפעוט מת כתוצאה מהטביעה ופגיעה קטלנית מצד התנין, אולם לא נאכל על ידו.

יצוין, כי משנת 1973 דווחו רק 24 תקיפות של תנינים בפלורידה. זאת, למרות בכל 67 המחוזות של המדינה חיים לא מעט תנינים. על פי הערכה, מספרם נאמד במדינה בכ-1.25 מליון, ובארצות הברית כולה בכ-5 מליון. הגידול באוכלוסייתם הוביל לחיכוך בינם לבין בני האדם, שכאמור נחשב לנדיר יחסית. 
 
תגיות:חדשות בעולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה