חדשות יהדות

מעורר התפעלות: כך הגיב הרב שלום כהן כשהתבשר על פטירת רעייתו הרבנית

הבוקר התבשר הרב שלום כהן, ראש מועצת חכמי התורה על פטירתה של אשתו הרבנית, מיד עם תום תפילת השחרית. איך הגיב לשמע הבשורה? לא תאמינו

אא
הבוקר (שלישי), מיד בתום תפילת השחרית, התבשר הרב שלום כהן, ראש מועצת חכמי התורה וראש ישיבת 'פורת יוסף', על פטירתה של רעייתו, הרבנית יעל כהן זצ"ל.
לשמע הבשורה הקשה, עצם הרב את עיניו בצער, ופתח אותן לאחר מספר שניות, תוך שהוא מברך "ברוך דיין האמת".

לאחר מכן, סגרת ספריו, שהיו פתוחים בפינת הלימוד שלו, ומיהר להרים עיניו למעלה ולהודות להשם, כפי שכתוב: "חייב אדם לברך על הרעה, כשם שמברך על הטובה".

עוד יצויין, כי בתוך הצער התהומי עם אובדנה של אשת נעוריו, שמסרה ימים כלילות עבור לימוד התורה שלו במסירות נםש של ממש, לא שכח הרב לחשוב גם על הסובבים אותו.
קצת לאחר מכן, קרא אליו את אחד מבני ביתו וביקש ממנו להעביר סכום של כ-120 שקלים לחתן מישיבת פורת יוסף, שמתחתן מאוחר יותר באותו היום. "תדאג שהכסף יעבור לחתן שמתחתן היום. אני לא אגיע לחתונה, אבל את המתנה שמקבל כל בחור ממני, תדאג שזה יגיע אליו לפני החופה", ביקש הרב.

מתגובתו המפעימה, נוכל ללמוד עמוקות על מעלתם של גדולי ישראל, שעומדים איתן מול הניסיונות הקשים שמזומנים להם, יודעים להחזיק חזק באמונה שלהם, וגם בעיתות של שבר, לא שוכחים לחשוב על עם ישראל. יהי זכרה של הרבנית ברוך.
 
תגיות:הרב שלום כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה