חדשות היום

זעזוע בצרפת: "אין כניסה ליהודים ולכלבים"

חקירה פלילית נפתחה כנגד פוליטיקאי צרפתי מוסלמי בכיר, שהפיץ מסרים אנטישמיים קיצוניים. בין המסרים נצפו גם הכחשות שואה: "לילד שלי היו סיוטים מהשואה שלכם. אז אמרתי לו לא לפחד מדברים דמיוניים"

אא

האנטישמיות בצרפת שוב בכותרות: ג'מאל בומאז, פוליטיקאי צרפתי מוסלמי, חשוד שהפיץ באחרונה מסרים אנטישמיים קיצוניים. את המסרים, הפיץ דרך חשבון הטוויטר שלו, ולפי דיווחי העיתון הצרפתי ה'ליברסיון', לעת עתה נפתחה נגדו חקירה פלילית, בחשד שהכחיש שואה.

בומאז, שהינו חבר לשעבר במפלגת הימין הקיצוני של החזית הלאומית, העלה בין היתר תמונה לחשבון הטוויטר שלו, בה כתב: "הכניסה ליהודים ולכלבים אסורה".

במסר אחר שכתב, תיאר כי "לילד שלי היו סיוטים מהשואה שלכם. אז אמרתי לו לא לפחד מדברים דמיוניים".

עוד הוסיף תמונה, בה נראות גופות, ולצידן הכיתוב: "יש לי ערימה של חברים יהודים".

בומאז נחשב לפוליטיקאי בכיר, שרק לפני כשנתיים הוצב במקום השני בבחירות לעירית מונפליה מטעם רשימת החזית הלאומית, אולם עזב אותה לאחר שטען כי מנהיגת המפלגה היא אנטי איסלאמית.

עוד ידוע, כי בומאז מקורב למכחיש שואה ידוע בשם אלן סורל וכן לדמויות אנטישמיות בולטות אחרות. בתגובה לדברים, התנצל בומאז, וטען כי מישהו פרץ לחשבון הטוויטר שלו.

מאוחר יותר, חשבונו של בומאז בטוויטר נסגר, אולם לא ברור אם על ידו או על ידי חברת טוויטר עצמה. כעת, כאמור, הוא מצוי בשיאה של חקירה פלילית בנושא.

תגיות:צרפת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה