חדשות יהדות

המשטרה נערכת לל"ג בעומר במירון: תתוגבר האבטחה

גם השנה, צפויה להתקיים בל"ג בעומר במירון הילולה המונית לרבי שמעון בר יוחאי, שתכלול מאות אלפי בני אדם. במשטרה כבר נערכים: "הכניסה לאתר – עם תחבורה ציבורית בלבד"

אא

ל"ג בעומר מתקרב, ואיתו גם ההילולה המסורתית שנערכת מדי שנה לרבי שמעון בר יוחאי זיע"א, במהלכה, צפויים לבקר במקום כחצי מליון יהודים(!).

כחלק מכך, נערכים כבר למאורע באגף התנועה של משטרת ישראל, במבצע שנקרא "מבצע מירון 2016".

בתוך כך, התבטא נצ"מ אילן מור, ראש הזרוע המבצעית של אגף התנועה, בתדרוך שקיים  לכתבים, ואמר כי "סיימנו הערכות להילולת הרשב"י, ביצענו התאמות והכנו תשתיות. ממשיכים את הנוהל כמו שנה שעברה, שמגיעים עם תחבורה ציבורית בלבד לאתר. השנה, בעקבות רפורמה בתחבורה הציבורית, המחירים יהיו נמוכים יותר. גם השנה נעזרים בהכוונה באמצעות צבעים. השבוע מסיימים את בניית הגשר להולכי רגל בזירה".

בנוסף, ביקש נצ"מ מור להדגיש, כשהוא פונה לציבור, כי אין להגיע למירון עם רכבים פרטיים. "משרד התחבורה הוסיף יעדים נוספים. הוכחנו בשנה שעברה שדרך העברת מסרים נכונים לציבור אפשר להגיע לתוצאות טובות. בטרמינלים של ההסעות יהיו נקודות להתרעננות. אנחנו מוציאים כוחות נוספים שיעסקו בפעילות בצירים. אני מזכיר לכם שבמקרים רבים אנחנו מתמודדים עם מקרים קשים של תאונות. אני קורה לציבור להגיע בנחת ומאחל חג שמח לכולם".

כמו כן, הסביר כי בשל המתיחות הביטחונית – תתוגבר גם האבטחה במקום. "אי אפשר להגיד שזה יהיה סגור הרמטית", אמר נצ"מ מור. "אבל השנה זה יהיה שונה מהבחינה הזאת משנים קודמות. הציבור ירגיש שינוי בעניין הזה".

תגיות:מירון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה