חדשות יהדות

"נתנאל יעקב כוכב": נקרא על שם אביו

היום (רביעי) הוכנס בנו של הרב יעקב כוכב זצ"ל בבריתו של אברהם אבינו. ישמח האב בגן עדן ביוצא חלציו

אא

"ישמח האב בגן עדן ביוצא חלציו": הבוקר (רביעי) נערכה שמחת הברית לילדו של הרב יעקב כוכב זצ"ל. השמחה נערכה בבית הכנסת המרכזי ב'נאות הפסגה' בעיר מודיעין עילית, בהשתתפות בני המשפחה.

בשבוע שעבר נלקח לבית עולמו הגאון רבי יעקב כוכב זצ"ל, לאחר מחלה קשה. המנוח זצ"ל, בן 32 בפטירתו, היה תלמיד חכם ומתמיד גדול. כבר בגיל 25 כהן כראש כולל 'מעלה אדומים' בסניף מודיעין עילית. מספר שעות לאחר פטירתו, ילדה האלמנה בן זכר. מספר שעות לאחר הלידה, השתתפה האלמנה בהלווייתו של בעלה.

התזמון הכואב של דמעות האבל והשמחה נגעו בלבות רבים, והיום, שמונה ימים לאחר הולדתו, נכנס הרך הנולד בבריתו של אברהם אבינו, וזכה להיקרא על שם אביו.

(צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי / פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי / פלאש 90)

במעמד אמירת הברכות, בהם הוכרז שמו של הילד: "נתנאל יעקב בן הרב יעקב זצ"ל" לא נותרה עין יבשה באולם. כאשר המשיך המברך ואמר: "ישמח האב בגן עדן ביוצא חלציו" נשנקו הנוכחים מדמעות.

במהלך הברית, חולק למשתתפים קונטרס תורני, אותו כתב אביו המנוח של הרך הנימול, בימיו האחרונים. הקונטרס מכיל פירושים על מגילת אסתר.

קרובי המשפחה ורבני העיר מודיעין עילית קוראים לציבור להיחלץ חושים ולתרום לקרן המשפחה, שהוקמה על ידי קופת העיר בני ברק.

כזכור, במהלך ימי השבעה הגיע הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א לנחם את האלמנה היולדת, ואיחל לה כי מעתה ואילך תראה רק טוב מכל צאצאיה, ושירוו אותה נחת רוח. לאחר מכן, ניגש הגר"י אל מיטתו של היתום הטרי, שנולד שעה קלה לאחר פטירת אביו על מנת לברכו. הרב זילברשטיין ליטף את ראשו של הרך הנולד, ובירך אותו שיזכה לגדול בתורה ולהיות תלמיד חכם.

תגיות:הרב יעקב כוכבברית מילה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה