חדשות בעולם

זעזוע בארה"ב: אם ביקשה למכור את ילדיה בפייסבוק, כיוון שהם 'רעים'

משטרת ממפיס חוקרת אישה צעירה שפרסמה תמונות של שני ילדיה הקטנים בפייסבוק, כשאת פיהם וידיהם מכסה סרט דביק ועליהם שלט 'למכירה ב-45% הנחה'. "זה פשוט נורא לשפוט את האמא רק על פי מעשה אחד קטן. כולם יודעים כמה היא אוהבת את ילדיה", אומרים בני משפחתה

אא

ממפיס, ארה"ב: אמא נקלחה לחקירה בעקבות פוסט שפרסמה בפייסבוק, ובו נראים שני ילדיה הקטנים כשאת פיהם וידיהם מכסה נייר דבק, והם מוצעים למכירה בהנחה של 45%, משום שהם 'רעים', להגדרתה. אמנם האישה ניסתה לטשטש את פרטיה, שינתה את פרטי הדף שלה וכתבה שהיא מהפליפינים - אך לאחר חקירה התברר כי מדובר באישה שמתגוררת בכלל בממפיס, ארה"ב. 

תמונת הילדים שזעזעה את הרשתתמונת הילדים שזעזעה את הרשת

עד כמה יכולה אם להרחיק לכת, בלשון הרע על ילדיה?עד כמה יכולה אם להרחיק לכת, בלשון הרע על ילדיה?

חוקרי המשטרה טענו כי בתמונה המקורית והבלתי מטושטשת שמצאו בעמוד הפייסבוק של האם (לפני שזו נמחקה, ופרטי הדף שונו), נראה אחד הילדים, כשהוא עם דמעות בעיניו. אולם דריון דוויין קינג - בן דודה של החשודה בהתעללות ובמעשה הנפשע, טוען מצדו כי זו הייתה "סתם בדיחה", ומתרה בשוטרים להתעסק בדברים 'חשובים' יותר כמו חיפוש רוצחים ואנסים. "המשפחה שלנו והחברים יודעים כמה אהבה יש לכולנו לילדים במשפחה, וזה פשוט משוגע שמחיים שלמים - ישפטו מישהו רק בגלל אירוע אחד קטן", כך כתב קינג בעמוד הפייסבוק שלו. 

בפוסט אחר שלו, בו האשים את השוטרים בבזבוז זמן יקר על חקירה שאין בבסיסה ממש, כתב קינג: "בעיקרון, זו פשוט בדיחה שאנשים הגזימו איתה. אנשים עושים טעויות, וזה מה שקרה פה והלקח נלמד. הילדים בטוחים, ללא פגע, והם אהובים מאוד. כנראה שהבדיחה הזו הייתה קצת קשוחה, אבל בינתיים יש אנשים שנרצחים ונאנסים, אבל המשטרה לא משקיעה בעזרה שם כמו שהיא משקיעה בתיק הזה".

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה