חדשות בארץ

המפלגות הערביות: חיזבאללה לא ארגון טרור

הרשימה הערבית המשותפת גינתה את החלטת סעודיה ומדינות המפרץ אשר הכריזו על ארגון החיזבאללה כארגון טרור: "הצעד הזה עלול לשרת את מדינת ישראל". ראש הממשלה: "נפלתם על השכל? החיזבאללה מבדיל בין דם לדם?"

אא

סעודיה ומדינות מרכזיות המפרץ הערבי החליטו להכריז על ארגון החיזבאללה כארגון טרור, ועל מנהיגה חסן נסראללה כמחבל מבוקש. עוד החליטו המדינות הערביות להעביר שלוש מיליארד דולר ללבנון, במטרה לחזק את השלטון במדינה על פני ארגון הטרור.

מפלגות בל"ד וחד"ש גינו את החלטת סעודיה ומדינות המפרץ בטענה שהצעד הזה עלול לשרת את מדינת ישראל: "חיזבאללה נאבק במתקפה הישראלית נגד לבנון. ההחלטה הזו עלולה לשרת את מדינת ישראל וארצות הברית".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה נתניהו התייחס לצעד של המפלגות הערביות במהלך נאומו בכנסת: "שתי מפלגות כאן בכנסת גינו את ההחלטה הזאת של מדינות המפרץ. המפלגות הערביות ימשיכו לגנות אותם גם כשהחיזבאללה יירה טילים על הכפרים שלו?".

"החיזבאללה מבדיל בין דם לדם? החיזבאללה רוצה להשמיד את המדינה, אלו אזרחי המדינה שבתוך המדינה. המפלגות הערביות נפלו על השכל? הן מגנות את מדינות המפרץ שמכריזות על חיזבאללה כארגון טרור?".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

סגנית שר החוץ, ח"כ ציפי חוטובלי אמרה: "היום קיבלנו עוד הוכחה על החובה לחוקק את חוק ההשעיה. החכ"ים הערבים לא מפספסים אף הזדמנות לתמוך בכל גורם שמוגדר כאויב של מדינת ישראל".

שר התחבורה, ישראל כץ פנה לועדת האתיקה של הכנסת כדי שתחקור את ההתבטאויות: "פשוט לא יאומן. חברים בכנסת ישראל מחבלים באינטרס הישראלי. אני מציע לאיימן עודה וג'מאל זחאלקה שצטרפו אל עזמי בשארה בקטאר או בסוריה, שם מקומם של בוגדים במדינה".

יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ דוד ביטן מסר: "אין אלא להצטער על כך שבג"ץ לא פסל את בל"ד מהתמודדות בבחירות.

תגיות:הרשימה הערביתחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה