חדשות בארץ

נלכד המחבל מהפיגוע במעלה אדומים

כוחות הביטחון לכדו את המחבל שביצע את הפיגוע בקניון במעלה אדומים. מצבו של המאבטח עדיין קשה מאוד. שמו לתפילה: צבי בן בתיה

אא

במסגרת מבצע משותף של השב"כ המשטרה וצה"ל, נעצר במהלך הלילה (ראשון) סעדי עלי אבו חאמד, בן 21 מעזרייה, שחשוד בביצוע הפיגוע במעלה אדומים בליל חמישי האחרון.
כזכור, בפיגוע הטרור בקניון במעלה אדומים בליל חמישי, נפצע באורח קשה מאד מאבטח הקניון. המאבטח, צביקה כהן (48) הוא נשוי, אב לארבעה ומתגורר במעלה אדומים. צביקה מטופל ביחידה לטיפול נמרץ נוירו-כירורגיה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, כשהוא מונשם ומורדם, ועדיין נשקפת סכנה לחייו.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

לאחר הפיגוע, סיפר אחיו כי צביקה לא היה אמור לעבוד באותו ערב, אלא נענה לפניית חברו להחליף אותו במשמרת, "לצביקה לב זהב, וכשחבר מבקש טובה הוא עושה". לדברי האח, המחבל ביקש מצביקה שיפתח לו איזושהי דלת. ברגע שצביקה נענה לבקשתו, המחבל הכה אותו בגרזן בראש, בצוואר, ביד וברגליים ולא הרפה לאחר מכן נמלט המחבל מהמקום.

המאבטח התבוסס בדמו, והתגלה רק לקראת השעה 1:00 בלילה. למקום הוזעקו כוחות משטרה, צוותי מד"א וכונני איחוד הצלה, שהעניקו טיפול רפואי למאבטח. תחילה, חשבו כי הוא נפל מגובה, אך לאחר שהחלו לטפל בו הבחינו בסימני דקירה רבים על גופו מסכין ומגרזן.

המשפחה, המתכוננת לחגיגת בר המצווה של בנו של צביקה, שתתקיים בעוד שלושה שבועות, מבקשת מהציבור להתחנן ולהרבות בתפילה ובזכויות לרפואתו השלמה והמהירה של צבי בן בתיה בתוך שאר חולי ישראל.

תגיות:פיגוע דקירהמעלה אדומים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה