חדשות בארץ

"הרפורמים קשורים לארגוני השמאל ומזלזלים בכל דבר שבקדושה"

ח"כ מקלב תקף את התנועה הרפורמית: "ממתי רוח של תפילה נחה עליכם? הרי אתם מזלזלים בכל דבר שבקדושה ועקרתם מיליונים מהעם היהודי"

אא

במליאת הכנסת אמש (שני), כאשר עלה לדיון נושא הרפורמים בכותל המערבי, תקף ח"כ מקלב את ההתייחסות הפוליטית למענם: "הכנסת נזעקה סביב מפגשם והזדהותם של חברי הכנסת הערביים עם הטרור ומעוניינת לקדם את ‘חוק ההשעיה’, הגם שהח"כים הערביים טוענים כי לא הייתה הזדהות במפגש, אלא אמירת פסוקים שנאמרים בשעת האבל", אמר מקלב והמשיך: "ומה ענתה על כך הממשלה? ממתי רוח של ‘תפילה’ נחה עליכם? מנגד, כשיש קבוצה קטנה ושולית שלפתע נחה עליהם רוח של ‘תפילה’ עם ספרי תורה ומקום המקדש 'חשוב’ להם פתאום, אף אחד לא מזדעק ושואל מה להם ולכל זה". תהה מקלב.

ח"כ <a class=אורי מקלב (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)" src="https://storage.hidabroot.org/OLD_MEDIA/ScreenHunter_19%20Feb.%2023%2011.43.jpg">ח"כ אורי מקלב (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

"הרפורמים קשורים לארגוני השמאל, לקרן החדשה ול-BDS. אני פונה לחברי הכנסת מהימין ותוהה: כיצד אתם תומכים ברפורמים, שבמשך שנות פעילותם הם מכרסמים בעם היהודי מבפנים, מזייפים ומזלזלים בכל דבר שבקדושה? הם חוללו שואת ייחוס בעם היהודי וגרמו לכך שמיליונים נגדעו מהעם היהודי".

מקלב הוסיף לתקוף את התנועה הרפורמית: "הם עוקרים את תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל. אין מצווה אחת בתורה שהם מקיימים ואין מצווה אחת בתורה שהם אינם בזים לה – לא שבת, לא טהרה ולא שום עיקרון יהודי אחר. הם קרקעו מהתפילה את ‘ותחזינה עינינו’, את ‘תקע בשופר גדול’ ואת ‘ולירושלים עירך’. אז מקום המקדש בירושלים מעניין אותם? אם חוק ההשעיה חשוב לכם – מן הראוי שנשעה את מי שבאמת בזים ליהדות האמתית והשורשית – הרפורמים".

תגיות:רפורמיםאורי מקלב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה