חדשות בעולם

הכירו את המדפסת המאפשרת לילדים לייצר צעצועים לעצמם

מדפסת תלת-מימד, שעובדת בשיתוף עם אפליקציה ידידותית וחדשנית, מאפשרת לילדים לייצר צעצועים ולהדפיסם

אא

בתערוכת צעצועי סחר הוגן שהתקיימה בניו יורק בסוף השבוע שעבר, הציגה "מאטל" מדפסת, באמצעותה יוכלו הילדים להדפיס לעצמם צעצועים.

האפליקציית "ThingMaker Design" היא בעלת ממשק פשוט לעיצוב פריטים, שיכולים להפוך למוחשיים באמצעות כל מדפסת תלת מימד שהיא. האפליקציה הייחודית הופכת את חוויית הדפסת התלת-מימד לנגישה לקהל רחב יותר. בעזרת היישום החדש והידידותי יוכלו המשתמשים, אף ילדים צעירים, לעצב בעצמם צעצועים אישיים.

ThingMaker של מאטל (צילום: יח"צ)ThingMaker של מאטל (צילום: יח"צ)

היישום החדש, שהוגדר על ידי הבודקים כ"מהיר", "קל לניווט" ו"נוח למשתמש", כולל מגוון תבניות מובנות של דמויות, ומדריכים קלים לשימוש, שמסייעים לילדים להתחיל בעבודה. בנוסף, היישום כולל אפשרות לעצב דמויות ממש מאפס. באופן זה יוכלו הילדים ליצור צעצועים מותאמים אישית, בצבעים ומרקמים שונים. בזמן העבודה ביישום ניתן לכופף ולסובב אותם, כך שיתקבל מושג על האופן שבו הם יעבדו אחרי שיודפסו. את היצירות ניתן לשמור כתמונות בזיכרון המצלמה של המכשיר הנייד, או להעלות ל-Google Drive או ל-Dropbox. כאשר המשתמש מסיים את העיצוב, האפליקציה שולחת את קבצי ה-STL באופן אלחוטי אל המדפסת הביתית.

אמנם, "מאטל" מכריזה על המכשיר כ"מיועדים למשתמשים בני 13 ומעלה", אך בשל פשטותו של היישום, נראה כי ילדים צעירים יכולים להשתמש בו בקלות.

אסלן אפלמן, מנהל בכיר בבית "מאטל", מסר הצהרה לתקשורת: "בעידן הדיגיטלי של היום חשוב יותר מתמיד בעבור משפחות להתערות בעולם הדיגיטלי ולהפוך את רעיונותיהם לאמיתיים. 'ThingMaker' מרחיב את גבולות המשחק היצירתי ומספק למשפחות אינספור דרכים להתאים אישית את הצעצועים שלהן ולתת ליצירתיות שלהן להשתולל".

ניתן יהיה לרכוש את המדפסת בשלהי הסתיו הקרוב ב-300 דולרים.

תגיות:מדפסתטכנולוגיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה