מעניין

כך ייראה גורד השחקים הגבוה ביותר בעולם

בזמן שעשרות 'ערי רפאים' נבנו זה מכבר ומחכות להיות מאוכלסות - יפן ממשיכה את הטירוף התזזיתי של הבנייה, ומציגה את הפרויקט הבא שלה: עיר אקולוגית שלימה מעשה ידי אדם, ובה גורד השחקים הגדול בעולם, שיאכלס למעלה מ-55,000 בני אדם

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

בזמן שעשרות 'ערי רפאים' נבנו זה מכבר ומחכות להיות מאוכלסות - יפן ממשיכה את הטירוף התזזיתי של הבנייה. הפרויקט העתידני שמרעיד כעת את אמות הספים של מהנדסי הבניין היפניים: עיר אקולוגית שלימה שתחובר לה יחדיו ממספר איי משושה מעשי ידי אדם. 

בעיר יהיו 'הפתעות' למכביר (גידול אצות כמקור לאנרגיה נקייה, מערכת להעברת מים לגובה ועוד) כשגולת הכותרת היא: סקיי מייל - גורד שחקים ענק בצורת משושה, שיתנשא לגובה של 1,700 מטרים ויאכלס בתוכו ב-55,000 בני אדם כמו גם מרכזי קניות ענקיים, מסעדות, בתי מלון, מרכזי בריאות ועוד. רק כדי לשבר את האוזן, הבניין הגבוה ביותר שקיים כיום נמצא בדובאי ומתנשא ל-828 מטרים בלבד. 

הדמיה של גורד השחקים הגבוה בעולם (צילום: Daily Mail)הדמיה של גורד השחקים הגבוה בעולם (צילום: Daily Mail)

לדברי מומחים, התוכנית צפויה לאתגר את סטנדרט הבנייה העולמי - לעמוד ברף גבוה, בהרבה ממה שהוא כיום. הסקיי מייל יהיה מעין עיר קטנה שתציע פתרונות עבודה קלים וקרובים, לאלפי בני האדם שנצרכים כעת לנדוד ממקום למקום ולבזבז זמן יקר על נסיעות - לצורך פרנסתם. באזוריה הימיים של העיר, יגודלו אצות - מקור מתחדש לאנרגיה נקייה. וכבר מעתה מבטיחים המתכננים: "העיר הזו הולכת להיות עמידה בפני אסונות טבע כגון רעידות אדמה וסופות טייפון". האומנם?

כך תיראה העיר האקולוגית העתידנית (צילום: Daily Mail)כך תיראה העיר האקולוגית העתידנית (צילום: Daily Mail)

 

גורד השחקים העתידני לעומת גורדי השחקים של היום (צילום: Daily M ail)גורד השחקים העתידני לעומת גורדי השחקים של היום (צילום: Daily M ail)

 
היפנים מתכננים את בנייתו של מגדל סקיי-מייל, שיתנשא לגובה של 1,700 מטרים, ויאכלס 55 אלף דיירים. יהיו בו מרכזי קניות, מסעדות, מלונות, חדרי כושר ומרפאות. צורתו תהיה כשל משושה - מה שיסייע לו בעמידות בפני הרוחות העזות - כך דווח באתר Architectural Digest.

 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה