מעניין

"אני לא רוצה לקרוא לו חייזר, למרות שזה מתבקש"

אמת או שקר - בעל הקרקס טוען שמצא 'יצור חייזרי', ומעמיד את חוקרי העולם באתגר זיהוי. "יכול להיות שמדובר בעובר מת כלשהו, אני עדיין מנסה להבין במה מדובר. אם יש למישהו מושג מה זה - אשמח לשמוע על כך"

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

עיסוק מוזר בחר לו טוד, בעליו של אחד מהקרקסים היותר מהפכניים שנושא את השם 'הקרקס הביזארי'. במהלך הקריירה שלו כבר הספיק טוד להיחשף ליצורים שונים ומשונים, אולם דבר לא הכין אותו לפגישה עם היצור שמצא לאחרונה, ושאת תמונתו מיהר להפיץ ברשתות החברתיות ובקשה לצדה: 'עזרו לי לזהות את היצור שברשותי'. 

צילום: Venice Beach Freakshowצילום: Venice Beach Freakshow

הכל התחיל כשטוד קיבל צלצול טלפון מבחור באריזונה, שטען שמצא יצור מוזר בחצר הבית שלו ולמרות שהוא מת, 'כדאי שתעיף בו מבט'. "מכיוון שאני כבר רגיל לשיחות מעין אלו, לא התרגשתי. ביקשתי מהבחור שישלח תמונה, אבל במקום זה קיבלתי יצור חנוט בתוך בד עם אלכוהול, ונבהלתי מאוד. לא הצלחתי להבין מה אני רואה. אני לא רוצה לקרוא לו חייזר, אבל בהחלט יש ליצור הזה צורה כזאת - 30 ס"מ אורך, וזימים מתחת לראש. עיניים מוזרות וכעין שן בשרנית, שאין לי מושג מה השימוש שלה. ניסיתי ליצור קשר מחודש עם הבחור, אך הוא נעלם כלא היה".

"יכול להיות שזהו עובר מת של כל מיני מיני חיות, אבל זה יותר נראה כמו תערובת רקמות שונות", כך אמרה כריסטינה סימונס, עובדת גם החיות בסן דייגו. "אפשר לראות שרקמת הראש מוטבעת ברקמה גדולה יותר, ויש הבדלים בין הגוונים. כמו כן, העיניים והגוף לא תואמים את רקמות הפנים". 

בבדיקה מעמיקה יותר שנעשתה על ידי מומחים - כולם טוענים כי מדובר בסוג מסוים של יונק, אך עדיין לא יודעים להגיד איזה סוג בדיוק. הם אינם שוללים את העובדה כי ייתכן ומדובר בשק מי שפיר של דוב או סנאי. כעת ישקול טוד האם לבצע בדיקה גנטית שתפתור את הסוגיה, אחת ולתמיד. 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה