מעניין

תמונת עגלה עמוסת תינוקות - גרמה לסערה ברשת. מדוע?

תמונה ובה 17 תינוקות רכים עטופים בבד הדוק לגופם, עושה שמות ברשת. מי פרסם אותה, האם היא אמיתית ולמה בכלל צריך לעטוף תינוקות 'חסרי ישע' בצורה כזו?

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

תמונה ובה נראים עוללים קטנים על עגלת ברזל, כשהם עטופים בבד הדוק לגופם - מרעישה בימים אלו את הרשת. את התמונה הייחודית, שבה נראה בנו התינוק כשהוא שכוב על עגלת ברזל גדולה לצד תינוקות נוספים - שיתף אחד מחבריו של שליח חב"ד בנובגורוד שברוסיה, הרב מנחם רבינוביץ'.

את התיעוד המעניין הנציח האב המאושר זלמן וולף במצלמתו בבית החולים המקומי בעיר ניז'ני.   ועד כה זכתה התמונה לאהדה רבה בקרב גולשי הטוויטר, הפייסבוק והוואטס-אפ. אחרי ככלות הכל, לא בכל יום רואים 17 תינוקות שכובים בעגלה אחת, זה לצד זה, כשהם רגועים ושלווים בצורה בלתי נתפשת. 

אז למרות שבמבט ראשון נראה כאילו כך הם שוכבים תמיד, נרגיע ונאמר כי העגלה הגדולה משמשת את עובדי המקום ל'פיזור' התינוקות בין חדרי היולדות, ובחזרה לתינוקיה. שם כמובן, כל אחד מן התינוקות זוכה לעריסה משלו. כדי למנוע בלבול בין התינוקות, לכל אחד מהם מוצמד פתק קטן וצמיד עם שמו, שיקל על הזיהוי. 

על שיטת העטיפה הזו מתבטא וולף ואומר כי בהתחלה זה נראה קצת מוזר ממה שנהוג בארץ, אבל יש פה רופאים מאוד טובים והשיטה הזו הוכחה כמעולה, היות והיא גורמת לתינוקות להרגיש 'כמו בבטן'.  

תגיות:מענייןתינוקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה