מעניין

השגחה מופלאה: קיבלה דרישת שלום מסבה ז"ל, בפייסבוק

פרסמה פוסט מרגש בפייסבוק, וקיבלה מזכרת שלא תישכח לעולם: דרישת שלום מסוג אחר, מסבה שנפטר. 'איפה ישנם עוד אנשים, כמו האיש ההוא?'

אא

הכל התחיל כששושי גרוס גלב, פרסמה פוסט בפייסבוק שלה - שבו תיארה את החנות של סבה ז"ל בחיפה, שהיה מתקן עגלות ילדים. מדהים לגלות כיצד הפוסט התגלגל, והגיע בדיוק לעיניו של האיש הנכון, ממנו קיבלה שושי מזכרת שלא תישכח. 

עשרות אנשים שקראו את הפוסט הזה ברשת החברתית פייסבוק - התרגשו עד דמעות. כמעט כל אחד מצא עצמו מתרפק על הזכרונות שלו מבית סבא, כאשר קרא את מילותיה של שושי גרוס גלב: "חייבת לשתף אתכם בסיפור השגחה פרטית מרגש שקרה לי כאן בפייס. לפני זמן קצר יחסית התוודעתי לצלם המוכשר אביב יצחקי, שמאז שנות השבעים הוא מצלם בעיקר נוף אורבני בארץ ובחו"ל. צילומי רחוב וצילומי אנשים. 

התמונה שקיבלה גרוס-גלב מהצלם אביב יצחקיהתמונה שקיבלה גרוס-גלב מהצלם אביב יצחקי

"אתמול הוא העלה פוסט עם תמונה של הוריו בשלג, בשכונת הדר בחיפה ואני ציינתי שגם אבא שלי מגיע משם ושלסבא ז"ל הייתה חנות ברח' הרצל, שבה תיקן עגלות ילדים (מי בכלל זוכר שהיה כזה מקצוע)".

תוך שעה קלה שלח אליה יצחקי בהודעה פרטית, את המזכרת היפה ביותר מסבה ז"ל. מכיוון שהחנות הייתה קטנה וצפופה, סבה נהג לעבוד על המדרכה. "אביב עבר שם בדיוק, וקלט בעדשת המצלמה גם את סבא שלי - כשהוא שקוע במלאכתו", מספרת גרוס גלב. "תמונה אותנטית של בעל מלאכה שמרוכז כולו בעבודה, וכנראה שאפילו לא שם לב שמישהו צילם". מרגש. 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה