מעניין

פרידות בטבע: צלם מוכשר הצליח לתעד רגע כואב של גסיסת קנגורו

על פניו היה זה עוד טיול יומי בפארק – דבר שהצלם איוון שוויצר נוהג לעשות במהלך עשר השנים האחרונות. אלא שהפעם הצליח להנציח במצלמתו את אשר ייחל לו שנים רבות: רגע מרגש בין החיות בטבע

אא

לעתים, דווקא על המסלול ה'ידוע מראש' שלנו – ישנן הפתעות. היה זה יום רגיל וסתמי למדי, כשהצלם איוון שוויצר לקח את מצלמתו ויצא למסלול הקבוע שלו בפארק האהוב סמוך לעיירה River Heads באוסטרליה.

הוא לא תיאר לעצמו שדווקא באותו יום יצליח לתעד במצלמתו רגע מרגש ונדיר במיוחד – רגע הפרידה של אבא קנגורו מאמא קנגורו הגוססת. לצד התמונות נוגעות הלב שצילם והעלה לרשת החברתית, כתב שוויצר את המילים הבאות:

"שמעתי רעש מוזר, כמו מעין צווחות קטנות. כשהתקרבתי, ראיתי נקבת קנגורו שרועה בזרועותיו של קנגורו זכר, באפיסת כוחות. הזכר פחד מאוד, וניכר היה שהוא מנסה להבין מה קורה לבת זוגתו. לצדם עמד קנגורו קטן יותר, ככל הנראה בנם, שהביט באמו במבט נוגה וצווח לה בקריאות דקות משהו שנשמע באוזניי כמו: 'אל תלכי, אל תעזבי אותי'.

(צילומים: Evan Switzer)(צילומים: Evan Switzer)

"זה היה רגע מאוד מכונן בעיניי. האמא ניסתה לשדר לבנה שהכל בסדר ואפילו ניסתה להושיט את ידה כדי לגעת בו, אך כשאבא קנגורו ניסה להרים אותה – היא פשוט צנחה באפיסת כוחות לקרקע. גם האבא וגם הבן היו מאוד מבולבלים, והצווחות שלהם גברו. הבנתי שהם מתאבלים ובוכים על סופה הקרב של האמא.

"הבחנתי באנשים שניסו להתקרב כדי לעזור, אבל האבא הבריח את כולם. הרגשתי שהוא רוצה לזכות בעוד כמה רגעי חסד אחרונים עם בת הזוג שלו, אם בנו, שהוא כל כך אוהב. הפרידה הייתה עליהם קשה וראיתי איך שהם ממש סירבו לעזוב אותה. זה היה מרגש מאוד לראות שגם בטבע יש רגעים כאלה. צילמתי הרבה רגעים יפים בטבע, אבל מעולם לא ראיתי שום דבר דומה לזה".

 

 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה