חדשות בעולם

נס בארה"ב: חזר לחיים לאחר שקפא למוות

ג'סטין סמית' בן ה-25 בסך הכל ביקש לצעוד רגלית לביתו, לאחר בילוי עם חברים. אלא שבהיותו שיכור, איבד את דרכו דווקא בשעה שסופת שלגים השתוללה בחוץ. למחרת היום מצא אותו אביו דון - קפוא וללא דופק. הוא הובהל לבית החולים, ושם הצליחו 'הרופאים' לעשות את הבלתי ניתן

אא

נס בפנסילבניה: ג'סטין סמית' בן ה-25, בסך הכל ביקש לצעוד רגלית לביתו, לאחר שבילה עם חברים בפאב המקומי. הבעיה היחידה הייתה שהוא השתכר כלוט, ולא הצליח למצוא את דרכו חזרה הביתה. לרוע מזלו, היה זה בדיוק כשסופת שלגים מקפיאה השתוללה בחוץ, וסמית' היה חלש מדי בכדי לפלס את דרכו במעבה השלג. 

הוא נפל שדוד לצד הדרך, מחוסר הכרה. למחרת בבוקר, כשאביו דון גילה שהוא לא חזר הביתה מהבילוי הלילי - ליבו ניבא לו רעות, והוא החליט לצאת ולחפש אחריו. כעבור זמן קצר גילה את בנו כשהוא מכוסה כליל בשלג, ורק קצה נעליו מציץ החוצה. "הוא היה נראה... אתם יודעים... מת לגמרי", אמר האב שמצא את בנו ללא דופק, וכשגופו נוקשה ומכחיל. 

דון סמית'. מצא את בנו ללא דופק (צילום מסך)דון סמית'. מצא את בנו ללא דופק (צילום מסך)

סמית' מיהר להבהיל את בנו לבית החולים, ושם חיברו אותו הרופאים למכונת חימום מיוחדת שהזרימה חמצן חדש לדמו. בד בבד ביצע הצוות הרפואי פעולות החייאה במשך כשעתיים - ואז... התרחש הנס שלו ציפו כולם, וג'סטין התעורר. "הוא היה כל כך קפוא כשהגיע לכאן, שזה ממש הרגיש כמו לבצע החייאה בגוש בטון", סיפרה אחת האחיות. "למזלו הקור דווקא שמר על תאי המוח שלו, ולא נגרם כל נזק מוחי".

ג'סטין סמית' ג'סטין סמית'

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה