מעניין

"אני סולח לאשתי על שגרמה בשוגג למות התינוקת"

ניו ג'רזי: פוסט של אב שכול שאשתו מחצה למוות, בטעות, את בתם בת השבעה חודשים - הצליח לרגש את הגולשים. האב כתב כי הוא סולח לאשתו, ונפרד מבתו במילים: "אני מוצא נחמה גדולה בידיעה שאלוקים צריך אותך איתו"

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

בת שבעה חודשים בלבד הייתה אולייה מארי מג'יה - כשנחנקה בשגגה על ידי אמה כשהשתיים ישנו זו לצד זו במיטה. האב מרקו, פרסם השבוע פוסט מרגש שזכה לאלפי לייקים ושיתופים: "אנא מכם זכרו שליסה אהבה את אולייה מארי", כך כתב מרקו בפוסט שהצליח לרגש את הגולשים. "היא ללא ספק עשתה את הטעות הגדולה ביותר שאדם יכול לעשות, אבל אני מסרב לקבל את העובדה שהיא עשתה זאת בכוונה תחילה. אף אחד לא כואב יותר ממני בשלב זה, ואם אני מסוגל לסלוח לה, כל אחד יכול. בבקשה התפללו גם עבורה. תודה לכולכם על האהבה הגדולה".

"אתה איש טוב, מרקו. אחיזה בשנאה לא תשיב את בתך" - כתב אחד מן הגולשים הרבים שהגיבו בנוסח הזה. חלק הזילו דמעה, אחרים שאלו שאלות, ומרקו? ענה על השאלות שנשאל בסבלנות, ובקשה אחת בפיו: 'אנא, סלחו לאשתי. היא לא התכוונה לפגוע באולייה מארי, היא אדם טוב והכל קרה בשוגג".

אולייה מאריאולייה מארי

במשך ימים אחדים נאבקה אולייה מארי על חייה בבית החולים המקומי, בעוד מרקו מפרסם פוסטים שונים בתכלית המבקשים להתפלל עבור התינוקת האומללה, כדי שתצליח לשרוד. "בבקשה תתפללו עבורה. היא במצב קשה אבל היא לוחמת אמיתי כי היא שלנו, ואם כולנו נתפלל ביחד - נעניק לה כוחות". 

אלא שתוך ימים ספורים, לדאבון הלב, מצבה הלך והחמיר עד שהרופאים נאלצו לקבוע את מותה. "אם הטובים מתים מוקדם, את היית הכי טובה שיש", כתב מרקו באחד הפוסטים שלו, בו ביכה את מותה. "אבא ואמא לעולם לא ישכחו אותך, את חיוכך הגדול והרגליים השמנמנות שלך. הכאב הוא בלתי נסבל, אבל האהבה תציל אותנו. אני מוצא נחמה בליבי - בידיעה שאלוקים צריך אותך איתו".

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה