מעניין

נולדו ללא אצבעות כפות רגליים - וקיבלו את המתנה היפה ביותר שיכלו לבקש

בריטניה: מה אפשר לתת לשני אחים - שנולדו ללא אצבעות בכפות הרגליים? ניחשתם נכון. פרוטזות מיוחדות שנראות בדיוק כמו 'הדבר האמיתי', וסוף סוף מאפשרות לילדים להרגיש 'כמו כולם'

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

קיאם (11) וקאלום (7) גרהם, מלייסטרשייר שבבריטניה – נולדו עם תסמונת נדירה שגורמת למומים בתהליך ההיווצרות של כפות הרגליים. חלומם של שני האחים - להיות מסוגלים לבעוט בכדור כשאר הילדים בני גילם – התגשם לאחרונה, לאחר שקיבלו פרוטזות של כפות רגליים, כמתנת חג.

קרדיט צילום: Caters News Agencyקרדיט צילום: Caters News Agency

מעניין לציין כי גם אביהם ג'ון בן ה-35, סובל מהתסמונת הגנטית שעוברת בין הזכרים - זאת למרות שהיא פוגעת בכ-125 בני אדם בלבד, בכל רחבי העולם. השלושה סובלים לא רק ממראה מוזר, שונה ובלתי אסתטי, כי אם גם מכאבים חזקים ולחץ כתוצאה מחלוקת משקל בלתי מאוזנת על הגדמים.

לאחר שגייס לצורך ה'מבצע' כ-8,000 פאונד – רכש ג'ון עבור ילדיו, פרוטזות בהזמנה אישית על פי מידותיהם ושנראות ממש כמו כפות רגליים אנושיות. "כשסיפרתי להם על המתנה הייחודית שבכוונתי לרכוש עבורם, לא הייתה גבול לשמחתם", סיפר ג'ון. "הם שמחו על כך שסוף סוף יוכלו לנעול כפכפי אצבע, לרוץ ולשחק בכדורגל". עכשיו נשאלת השאלה, מי ירכוש את הפרוטזות בעבור ג'ון בעצמו. 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה