חדשות בארץ

חמאס פרסם תיעוד חדש של גלעד שליט בשבי

בעקבות מותם של 5 שומרי גלעד שליט בשבי, מפרסם ארגון הטרור חמאס תיעוד חדש של גלעד שליט בתקופת השבי

אא

בעקבות מותם של 5 שומרי גלעד שליט בשבי, חלקם באורח מוזר ותמוה, הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס, שהחזיק את שליט בשבי במשך כחמש שנים, מפרסמת קטע וידאו חדש קצר בו נראה שליט בשבי יחד עם אחד משוביו.

מדובר בפעיל הזרוע הצבאית של חמאס, עבד אל-רחמן מובאשר, שנהרג שלשום מקריסת מנהרה של חמאס בחאן יונס. בסרטון החדש נראים שליט ומובאשר מחויכים ולבושים בבגדים אזרחיים. הם מצולמים במקום שנראה כמו דירה, כדי להוכיח ששליט לא היה במרתף.

גלעד שליט בתיעודגלעד שליט בתיעוד

חמשת שומריו של שליט, כאמור, נהרגו. הראשון היה סאמי חמאיידה - שחוסל בתקיפה של חיל האוויר בתחילת 2008. השני היה עבדאללה לבד - שחוסל יחד עם אחיו, איסמאעיל, מבכירי הזרוע הצבאית של חמאס, בתקיפת חיל האוויר ברפיח ב-2011.

שנתיים אחרי עסקת חילופי השבויים, בשלהי 2013, נהרגו יחד שניים משומריו של שליט, חאלד אבו בכרה ומוחמד דאוד, בזמן ששהו במנהרה של הזרוע הצבאית בחאן יונס. שלשום נהרג האחרון, מובאשר, בקריסת מנהרה של הזרוע הצבאית של חמאס.

ייתכן שפרסום הסרטון נועד ללחוץ את משפחותיהם של חללי צה"ל אורון שאול והדר גולדין שגופותיהם מוחזקות בידי חמאס בעזה, וכן על משפחתו של אברה מנגיסטו שככל הנראה מוחזק בידי חמאס ברצועת עזה אחרי שחצה את הגדר וברח לעזה.

תגיות:גלעד שליטחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה