חדשות בארץ

נסראללה מאיים: לישראלים יש סיבה לדאוג

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה איים כי יגיבו על חיסולו של קונטאר. לדבריו: "אנחנו מופקדים על הדם של השהידים. אנו במערכה פתוחה עם ישראל שדלתותיה לא נסגרו מעולם"

אא

במהלך טקס שנערך בלבנון לציון שבוע לחיסולו של רב המרצחים סמיר קונטר יימח שמו, נשא נאום מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה ואיים על ישראל בפעולות טרור בארץ ובחו"ל.

נסראללה אמר כי: "התגובה שלנו על חיסולו של סמיר קונטאר תגיע, אין ספק. יש לישראלים סיבה גדולה לדאוג גם באזור ישראל, וגם מחוץ לה".

נסראללה התייחס לאיומים מתגובה חריפה מצד ישראל: "ההשלכות והאיומים של ישראל לא מפחידים אותנו. אנחנו לא יכולים להקל ראש ולהשלים עם חיסול לוחמי הג'יאהד שלנו בשום מקום בעולם. ישראל התנהגה מלכתחילה בתוקפנות כלפי תנועת ההתנגדות העממית בגולן". 

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

"ישראל הגיבה בחוסר פרופורציה ובתוקפנות לכל רקטה, פצמ"ר, או פתיחה באש באזור גבול רצועת הגולן. ישראל ניסתה למחוק את תוכנית ההתנגדות העממית בגולן, מפני שהיא יודעת מה העוצמה שלה".

עוד הוסיף מזכ"ל חיזבאללה ואמר: "תסתכלו על הגבול מראש הנקרה ועד עמדת צה"ל האחרונה בגולן הכבוש. איפה חיילי צה"ל? האם הם לא כמו עכברושים שמתחבאים במאורות שלהם?. הישראלים הם אלו ששגו בהערכה שלהם. על הישראלים לחשוש בתוך ישראל ומחוץ לה. האיומים לא יעזרו, אנחנו מופקדים על הדם של השהידים שנרצחו, ואנו במערכה פתוחה עם ישראל שדלתותיה לא נסגרו מעולם".

תגיות:חיזבאללהנסראללהארגון טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה