חדשות בארץ

ברקת התפקד לליכוד. צעד ראשון בדרך לראשות הממשלה?

צעד ראשון בדרך לראשות הממשלה? ניר ברקת התפקד הבוקר לליכוד וקרא לתומכיו לעשות כמותו

אא

מזה חודשים לא מעטים טוענים רבים כי בכוונתו של ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, לחבור לליכוד בדרך לכבוד את כס היו"ר ואת ראשות הממשלה. כעת נראה שהוא עושה את הצעד הראשון בדרך לכך.

הבוקר (יום ג') פרסם ברקת סרטון בעמוד הפייסבוק שלו ובו הוא קורא לתומכי המחנה הלאומי להצטרף יחד איתו לתנועת הליכוד.

בסרטון אומר ברקת "לפני 15 שנה עזבתי את כל עסקיי כדי לשרת את ירושלים במשכורת של שקל לשנה. מתוך אותה תחושת שליחות ואחריות לעתיד מדינת ישראל אני מתפקד הבוקר לליכוד".

עוד מוסיף ראש עיריית ירושלים ואומר כי "במערכות הבחירות האחרונות התייצבתי ותמכתי בראש הממשלה ובליכוד. כמי שמאמין בשמירה על ארץ ישראל וירושלים מאוחדת, חיזוק הביטחון וצמצום פערים חברתיים, איני יכול לעמוד כצופה מהצד. התפקדות גדולה לליכוד תזרים דם חדש ורוח חדשה ותחזק את המנהיגות שבאה לשרת את הציבור ללא שיקולים זרים. ההתפקדות תחזק גם את ירושלים ותאפשר לה לקבל את המקום הראוי לה בחלוקת המשאבים הלאומיים".

"ירושלים היא משימת חיי. יש לנו עבודה לעשות ואמשיך לשרת את ירושלים כראש העיר לפחות עד סיום הקדנציה הנוכחית. בעתיד אקבל החלטה אם להתמודד שוב או להמשיך לשרת את הציבור ברמה הלאומית. בידיכם הזכות להיות שותפים לעיצוב פני המדינה בשנים הקרובות. הצטרפו איתי לליכוד - עכשיו", קורא ברקת.

תגיות:ניר ברקתברקתהליכוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה