מוזיקה יהודית

יעקב ברינה באלבום ראשון ויפהפה שאתם חייבים לשמוע

לא ברור איך עם מנה גדושה של כשרון שכזה, זה לא קרה עד כה – אבל בימים אלה מוציא הזמר יעקב ברינה אלבום ראשון וחד פעמי, שאתם חייבים לשמוע. גם סיפור ההתקרבות שלו ליהדות, אגב, הוא לא משהו שגרתי

אא

יעקב ברינה החל את דרכו בעולם היהדות בדרך מעניינת למדי, לאחר חיפוש מתמשך, ודווקא בעיצומו של יום הכיפורים, כשהוא אוחז ביד אחת פיתה, ביד השניה קולה, וצופה בהרצאה על מהותו של היום. היום הוא כבר לגמרי ב'עניינים', ומחובר מאוד לתורה, שמדייקת אותו כל הזמן להתקרב לעצמו ואליה.

דרכה, הוא גם מגשים חלום מוזיקלי ישן, ומוציא לכבוד החנוכה אלבום ראשון, שהוא חלק משלושה שצפויים לצאת בהמשך. "הפרויקט הזה יכלול שלושה אלבומים בסך הכל", הוא מסביר. "הסקיצות לאלבומים הבאים, שיצרתי במשך הזמן, כבר קיימות, ומתחילים להקליט את השני בחודש הבא בע"ה".

האלבום 'אחד', הראשון מבין השלושה, מכיל עשרה שירים תשעה טקסטים מהמקורות ואחד שכתב ברינה במילים מקוריות משל עצמו. "דרך הלחנת פרקי התהילים גיליתי כמה מוסר יש בפסוקים, וכמה כוח יש במילים שאנחנו מוציאים מהפה", הוא מסביר.

על תהליך היצירה הוא מספר ש"יש לי המון חומרים שכתבתי בשלוש השנים האחרונות, והחלטתי שזה הזמן לצאת איתם החוצה. מצד אחד אני יודע שמדובר בחומר טוב ומחזק, מצד שני אין לי יותר מדי יומרות. אני יודע שמדובר בתהליך, ולכן אני לא קופץ יותר מדי למעלה. אני מעצמי לא אומר כלום, רק מנסה לקחת את האמת שלי ולחבר אותה לאמת שהיא יותר גדולה ממני, לבורא עולם".

האזינו לשיר "תרננה" של יעקב ברינה – מתוך האלבום שרואה אור בימים אלה. האזנה נעימה!

תגיות:מוזיקה יהודית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה