חדשות בארץ

פיגוע דקירה בירושלים: מחבל פצע שוטר באורח בינוני

שוטר נדקר על ידי מחבל פלסטיני סמוך לשער שכם. המחבל נוטרל במקום

אא

דיווח ראשוני: מחבל פלסטיני בן 21 מהשטחים דקר הערב (ה') שוטר במדים ברחוב הנביאים בירושלים, הסמוך לשער שכם. כוחות הביטחון שהיו במקום ירו לעבר המחבל, והוא נוטרל במקום. מצבו של השוטר מוגדר בינוני, והוא סובל בין היתר גם מפציעה ברגלו כתוצאה מירי כוחות הביטחון. 

מחקירה ראשונית עולה כי המחבל הגיע לרחוב הנביאים בירושלים, זיהה ניידת משטרה, שלף סכין וניסה לדקור את השוטר שישב בתוכה. השוטר נאבק עם המחבל, ונדקר בידו. שוטרים נוספים שהיו בשטח הפעילו אש כלפי המחבל, ונטרלו אותו. במשטרה אמרו כי השוטר ניצל בנס, בזכות הפעילות האמיצה והמהירה של השוטרים. 

בשעה 17:22 התקבל דיווח במד"א מרחב ירושלים, על שוטר כבן 35 שנדקר ברחוב הנביאים לכיוון שער שכם בירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לשוטר הפצוע טיפול רפואי, ופינו אותו לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים.

(שער שכם; צילום: פלאש 90)(שער שכם; צילום: פלאש 90)

פרמדיק מד"א שטיפל בשוטר הפצוע, זכי יהב סיפר: "כשהגעתי למקום, ראיתי שוטר כבן 35 שוכב על הרצפה כשהוא בהכרה מלאה. הוא סבל מפציעות בגפיים במצב בינוני. פנינו אותו לביה"ח שערי צדק תוך כדי נתינת טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, מתן נוזלים וטיפול תרופתי בכאב. לאורך כל הדרך, השוטר תקשר ודיבר איתנו".

מנהל מחלקת הטראומה בביה"ח שערי צדק, ד"ר עופר מרין מסר: "השוטר הגיע עם חתך עמוק בידו, ופגיעה ברגלו. ערכנו לו בדיקות ראשוניות בחדר הטראומה, והוא הובהל לחדר ניתוח. מצבו יציב, ולא נשקפת סכנה לחייו".

תגיות:פיגוע דקירהפיגועירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה