חדשות יהדות

דאגה בעולם התורה: הרב שטיינמן חש ברע ופונה לבית החולים

במוצ"ש האחרון, חש הרב שטיינמן שליט"א ברע ופונה לבית החולים, שם נערכו לו בדיקות רפואיות. כעבור מספר שעות שוחרר, אולם כעת הוא מקבל קהל במתכונת מצומצמת, בשל המלצת הרופאים

אא

דאגה לרפואתו של גדול בישראל: במוצאי שבת האחרונה, פונה הרב שטיינמן לבית החולים, זאת לאחר שחש ברע. בבית החולים, נערכו לרב בדיקות רפואיות ולאחריהן המליצו הרופאים על מנוחה בימים הקרובים. אי לכך, הרב מקבל קהל כרגע במתכונת מצומצמת בלבד.

כאמור, לאחר שהתלונן כי הוא חש ברע, פונה הרב שליט"א לבית החולים מעייני הישועה, כשמתלווים אליו נכדו ושמשו הרב דוד שפירא, וכן תלמידו, המשמש גם כעסקן רפואי, הרב אליעזר קפלן. בבית החולים, עבר הרב בדיקות, ולאחריהן הוחלט לשחררו עם המלצה למנוחה בימים הקרובים.

לדברי הרופאים, בשל גילו המופלג של הרב (101), קיים חשש כי סדר יום אינטנסיבי, כפי שניהל הרב עד כה, וכלל קבלת קהל ומסירת שיעורים קבועים – עשויה להשפיע חלילה על בריאותו. לפיכך, הוחלט על צמצום קבלת הקהל בימים הקרובים, כדי לאפשר לו לנוח ולהתאושש.

הרב שטיינמן (צילום: יעקב נחומי / פלאש 90)הרב שטיינמן (צילום: יעקב נחומי / פלאש 90)
עם זאת, כבר שעות אחדות לאחר שחרורו, בבוקרו של יום ראשון, הדריך את הרב זוכובסקי איזה מסר להעביר לבכירי מפלגת דגל התורה, באשר לחוק הגיוס, בפגישה שהתקיימה באותו הערב.

במכתב בו צייד את הרב זוכובסקי בשמו, ציטט הרב שליט"א את הרב אלחנן ספקטור, שהתייחס בתקופתו לאלו שביזו את גדולי ישראל והעסקנים הנאמנים שעושים לכבודה של תורה, זאת כיוון ששמע על רבנים רבים שמתנגדים לחוק ולתיקונו החדש. עוד ביקש לשלוח את ברכתו למשתתפים וציין כי "קל לצעוק מבחוץ. אבל צריך לדעת שכל מה שעשו - כדין עשו ועל פי מה שהורו להם לעשות".

אחד מתלמידיו הקרובים, אשר הגיב לידיעה על מצבו של הרב לאתר בחדרי חרדים, טען כי "בגיל כזה אך טבעי שיש חולשה מפעם לפעם, ומרן שליט"א עובד בדיקות תקופתיות כדי לוודא את תקינות מצב בריאותו. ועדיין מי שאין לו שאלה דחופה לימים הקרובים מוטב שיחכה לשבוע הבא, כדי שמרן יוכל לנוח ולהקל מעליו את העול מעט".

הציבור נקרא להתפלל לרפואתו של אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא.

תגיות:הרב שטיינמןבית החולים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה