חדשות בארץ

מצוד אחר המחבל: אישה נדקרה בירושלים

בפיגוע דקירה שני מהבוקר, נדקרה בגבה אישה כבת 30, שעמדה בסמוך לתחנת אוטובוס בבירה, ברחוב שמגר בעיר. מצבה של הפצועה מוגדר בינוני, מצוד מתנהל בשעה זו אחר המחבל שנמלט

אא

פיגוע דקירה שני מהבוקר בירושלים: בסמוך לשעה 10:15 הבוקר (ראשון), התקבל דיווח על פצועה מדקירה, בסמוך לקניון רב שפע, ברחוב שמגר בירושלים. מצבה של הפצועה מוגדר בינוני. המחבל נמלט, ובשעה זו מתנהל מצוד אחריו.

מבירור ראשוני של המשטרה עולה, כי האישה, בשנות ה-30 לחייה, עמדה בסמוך לתחנת האוטובוס ברחוב שמגר. אז הגיח המחבל, דקר אותה בגבה ונמלט מהמקום. נהג אוטובוס, בקו 418, שחלף במקום, העלה אותה בכדי לגונן עליה, ובינתיים כוחות הצלה הוזעקו למקום.

חובש מד"א, דוד תורג'מן ופרמדיק מד"א, אהרון אדלר, שטיפלו בפצועה, סיפרו שכשהגיעו למקום הבחינו באישה צעירה כבת 30, כשהיא ישובה במושב הקדמי של האוטובוס ומצויה בהכרה מלאה, אולם סובלת מפצע דקירה בפלג גופה העליון. השניים העבירו אותה לאמבולנס ופינו אותה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. מצבה מוגדר בינוני.

זירת הפיגוע ברחוב שמגר (צילום: דוברות מד"א)זירת הפיגוע ברחוב שמגר (צילום: דוברות מד"א)

מוקדם יותר הבוקר, אירע פיגוע דקירה בשער שכם, בסמוך למקום שבו נרצחו לפני פחות מחודשיים אהרון בנט ונחמיה לביא הי"ד, במהלכו נדקר שוטר מג"ב כבן 20.

לפי דיווח של המשטרה, פלסטיני כבן 38, הגיע מרחוב שער שכם לרחוב שער הגיא, שם הבחין בשני שוטרי מג"ב שעברו בסמוך אליו, כשהם מצויים בעיצומו של סיור אבטחה. באותו הרגע, שלף הלה סכין, צעק "אללה אכבר", ודקר אחד מהם בצווארו. בתגובה לכך, נמסר מהמשטרה כי "הלוחמים הגיבו במהירות, דרכו את נשקם ונטרלו את המחבל. בחיפוש על גופו נתפסה סכין נוספת".

כוחות הצלה שהוזעקו למקום, העניקו לשוטר טיפול רפואי ראשוני. יחיאל שטרן, אחד ממתנדבי ארגון איחוד הצלה בירושלים, שהיה מעורב בטיפול בפצוע, תיאר כי "הצעיר נדקר בפלג גופו העליון. בסיוע רופא הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא הובל לבית החולים בהכרה מלאה". 

גם חובש רפואת חירום במד"א, יגאל מזרחי, שהגיע למקום עם הטרקטורון של הארגון, סיפר: "הגעתי סמוך למקום הפיגוע שבו נהרגו נחמיה לביא ואהרון בנט, שם ראיתי צעיר כבן 20 יושב בהכרה מלאה. הוא סבל מפצע דקירה בפלג גופו העליון. העלנו אותו לטרקטורון תוך שאנחנו מעניקים לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימום ופינינו אותו לניידת טיפול נמרץ שהמתינה לנו בשער שכם ופינתה אותו לבית חולים כשמצבו מוגדר קל עד בינוני ויציב".

מפקד מרחב דוד, ניצב-משנה דורון תורג'מן שיבח את פעולתם של הלוחמים. לדבריו, "התגובה המהירה, המקצועית והנחושה של הלוחמים הביאה לסיומו המהיר של האירוע ומנעה פיגוע גדול יותר. השוטרים והלוחמים ממשיכים להוות שכפ"צ אנושי לתושבי העיר ומבקריה וראויים להערכה".

כמו כן, הבוקר הותר לפרסום כי כוחות ימ"מ ומשטרה עצרו פלסטיני כבן 45, המתגורר במחנה הפליטים שועפט. הלה, חשוד שסחר בכמויות גדולות של אמצעי לחימה. כמו כן, ערכו פשיטה על ביתו, בה נמצאו לא פחות משלושה אקדחים, רובה קלצ'ניקוב, תחמושת וחלקי נשק שונים. יחד איתו, נערצו עוד שמונה חשודים בחשד שסייעו לו, ובמשטרה אף צופים מעצרים נוספים. לפי שעה, מעצרו של החשוד הוארך עד ליום שלישי.

תגיות:פיגוע דקירהירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה