חדשות בארץ

חשד לפיגוע דקירה: שוטר מג"ב נפצע קל-בינוני

נער ערבי דקר בליל שבת לוחם מג"ב בנהריה. הלוחם פונה למרכז הרפואי לגליל במצב קל-בינוני כשהוא סובל מפציעות בפלג גופו העליון. הדוקר הצליח לברוח, ונתפס לאחר חיפושים באחד היישובים בצפון

אא

נער ערבי דקר בליל שבת לוחם מג"ב בשדרות הגעתון, ליד התחנה המרכזית בנהריה. הלוחם, אמיר איוב מפוסטה שבצפון היה בדרכו חזרה אל ביתו מבסיסו בירושלים. כוחות מד"א שהגיעו למקום פינו את הלוחם במצב קל-בינוני למרכז הרפואי לגליל בעיר, כשהוא סובל מפציעות בפלג גופו העליון.

ראש מערך הטראומה במרכז הרפואי לגליל, ד"ר מיכאל וייס מסר: "הפצוע טופל, ומצבו מוגדר קל-בינוני. לא נשקפת סכנה לחייו. ככל הנראה הוא ישוחרר כבר ביום ראשון".

התוקף הצליח לברוח מהמקום, וכוחות הביטחון הציבו מחסומים בכבישים ממזרח לנהריה. לאחר סריקות רבות, נעצר החשוד, בן 16 מאחד היישובים בצפון. במשטרה מסרו כי על פי החשד ככל הנראה מדובר באירוע על רקע לאומני.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

נהג-חובש בכיר במד"א, סמיר עוואד אמר: "הפצוע סיפר שהתוקף היה כבן 16. הוא אמר כי הופתע, אך הצליח להגן על עצמו עם הקת של הרובה. לדבריו התוקף נפל על הרצפה, ושהה בהלם כמה שניות, אך לאחר מכן קם וברח".

פרמדיק מד"א שטיפל בלוחם, עופר בנסל אמר: "כשהגענו לזירה מצאנו גבר כבן 37 בהכרה מלאה. הוא הלך בכוחות עצמו וסבל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. לקחנו אותו מיד לניידת טיפלו נמרץ, והענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימום, תוך פינוי מהיר לביה"ח כשמצבו מוגדר קל-בינוני".

אחיו של הפצוע, מטאנס איוב אמר: "קיבלנו בדאגה רבה את ההודעה על דקירת אחי. אנו שמחים שאחי בסדר ומצבו טוב. אנו מודים לצוות הרפואי בלגליל על הטיפול המסור".

תגיות:פיגועפיגוע דקירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה