חדשות בארץ

שיבושים בבתי המשפט עקב שביתת פתע

בעקבות סכסוך עבודה עליו הכריזו, עזבו אתמול (חמישי) כ-2,700 עובדי המנהל במערכת בתי המשפט את מקום עבודתם לשביתה בת חצי יום. עקב כך, צפויים שיבושים בקבלת קהל, קיום דיונים ועבודות המזכירות השונות בבתי המשפט

אא

הנהלת בתי המשפט שבתה לחצי יום: כ-2,700 עובדי המנהל במערכת בתי המשפט עזבו אתמול (חמישי) את מקום עבודתם, החל מהשעה 10:15 בבוקר. הסיבה: סכסוך עבודה עליו הוכרז לפני מספר חודשים, בטענה כי ההנהלה יוצרת הפליות בתנאי ההעסקה בין עובדים שונים באותו הדרג. 

יו"ר הוועד, דני חסון, מסר לאתר Ynet כי "פתחנו בשביתת אזהרה בת חצי יום, בגין אי השוואת תנאים. בשנת 2012 הסתיים הסכם השכר כולל התחייבות שלנו לשקט תעשייתי. מאז ביקשנו שישוו בין הדרגים - אם יש עובד בדרג מסוים ועובד שני נבחר לאותו דרג - עובד אחד מקבל דברים מסוימים שעובד אחר לא. יצרו דור א' ודור ב' במערכת בתי המשפט, יצרו פערים. ביקשנו לנהל משא ומתן, ונעננו באמתלות כאלו ואחרות. הגענו כבר לסוף 2015, ישבנו בשקט, אבל יש גבול לסבלנות וליכולות שלנו. לכן היום יש שביתת אזהרה של חצי יום ובשבוע הבא נשקול את צעדנו".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

מהנהלת בתי המשפט נמסר בתגובה כי הוועד פעל באופן פתאומי וההודעה על כך התקבלה רק ברגע האחרון ובצורה חד צדדית. לדבריהם המדובר הוא ב"שביתה פראית", שאף מהווה הפרת צו שיפוטי, ועל כן מתכוונים בהנהלה לנקוט צעדים משפטיים בנושא ולא לעבור על כך לסדר היום.

כמו כן, עקב השביתה, ששיבשה את הסדר, צפויים שיבושים בקבלת קהל, קיום דיונים ועבודות המזכירות השונות בבתי המשפט. לעומת זאת, ברשות השופטת ימשיכו לפעול כרגיל.

מידע נוסף ניתן לקבל במרכז המידע במספר 077-2703333, וכן יש שירותים הניתנים באמצעות אתר הרשות. 

תגיות:שביתהבתי המשפט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה