חדשות יהדות

העובדים קיבלו הודעה: כרטיס הטיסה לא ימומן למי שיטוס בשבת

עובדי עירית ירושלים, שביקשו לאחרונה לקיים טיסות בשבת לצרכי פגישות עבודה – קיבלו להפתעתם הודעה מהעירייה כי לא תממן את הכרטיס שלהם במידה ויטוסו בשבת

אא

ידיעה משמחת: בעירית ירושלים שומרים שבת. עובדים שהזמינו כרטיסים לטיסה בשבת, במסגרת תפקידם בעירייה – קיבלו במפתיע הודעה כי העיריה לא תממן את הכרטיסים.   

בין העובדים נמנים בין גם סגני ראש עירייה וחברי מועצה, וכן עובדים המייצגים את העירייה בכנסים בינלאומיים המתקיימים בחו"ל.

אחד מהם, הוא תמיר ניר, סגן ראש העיריה המחזיק בתיק התחבורה, שהוזמן השבוע לכנס תחבורה המתקיים בעיר בריסל. כיוון שהכנס תוכנן לשלושה ימים, שהאחרון בהם הוא שישי – הזמין ניר את כרטיס החזור שלו בחזרה לארץ – ליום השבת.

סגן ראש העירייה נאלץ לשנות את הטיסה. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)סגן ראש העירייה נאלץ לשנות את הטיסה. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

להפתעתו, קיבל ניר הנחייה כי אם יטוס בשבת – ייאלץ לממן את הטיסה מכספו. "הודיעו לי ממזכירות העירייה כי אם אטוס בשבת העירייה לא תממן את כרטיס הטיסה", שחזר הלה.

בתגובה, בירר ניר את מועד יציאת השבת בבריסל והחליף את שעת הטיסה בהתאם לכך.

תגובת העירייה לנושא, היתה כי היא פועלת לפי נוהל נסיעות אשר תואם את נהלי החשב הכללי, לעניין 'טיסות ושירותים נלווים לנסיעות בתפקיד לחוץ לארץ'. שכן סעיף 4.2.11 בנוהל, קובע במפורש כי "העובד לא יטוס לארץ היעד וממנה בטיסות אשר חלק ממהלך הטיסה או כולה מתקיים לאחר כניסת השבת ולפני צאתה".

תגיות:עיריית ירושליםטיסהשבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה