חדשות בעולם

הרשות הפלסטינית: "ישראל עומדת מאחורי הטבח בצרפת"

מאמר שהתפרסם בעיתון הרשמי של הרשות הפלסטינית, מאשים את המוסד הישראלי כאחראי לפיגועים האחרונים בפריז, זאת כיוון שבאירופה הוחלט על סימון מוצרים מהתנחלויות. "הגיע הזמן לסיים את הכיבוש הישראלי האכזרי שמצמיחה אלימות בכל העולם", נכתב במאמר

אא

עלילת דם חדשה על ישראל: "המוסד" הישראלי – הוא שעומד מאחורי הפיגועים האחרונים בצרפת, כך לפי מאמר שהתפרסם אחרי הטבח בעיתון הרשמי של הרשות הפלסטינית. פרסום העלילה, התפרסם במסגרצ בטור דעה שהתפרסם בעיתון, הנקרא "אל-חיאת אל-ג'דידה". 

כותב המאמר, התבטא בצורה חריפה, וטען כי אין זה צירוף מקרים שבצרפת נשפך דם - בעוד באירופה מחליטים לסמן מוצרים ישראלים המיוצרים בהתנחלויות, ושישראל אחראית לכך כאות נקמה על ההחלטה.

עוד טען, כי ישראל היא המרוויחה העיקרית מהפיגועים המשרתים את "המטרות" של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, אשר "בנפשו מסתתר מספיק רוע כדי לשרוף את העולם", כלשונו.

גם במכון 'מבט לתקשורת הפלסטינית' הוסיפו וטענו, כי דובר תנועת הפתח', תנועתה של אבו מאזן, רמז כי ישראל היא האחראית לפיגועים בהיותה "מצמיחה אלימות בכל העולם", כשאת הדברים אמר לאחר גינוי הפיגועים בפריז.

כוחות ביטחון סמוך מגדל אייפל בפריז (צילום: יוסי זמיר / פלאש 90)כוחות ביטחון סמוך מגדל אייפל בפריז (צילום: יוסי זמיר / פלאש 90)

"אין זה צירוף מקרים שדם אנושי פוצץ בפריז בשעה שמתחילים ליישם סנקציה אירופאית מסוימת על מוצרי ההתנחלויות", נטען במאמר. "ובשעה שצרפת מובילה את אירופה להגשת הצעה למועצת הביטחון, שתוביל ליישום פתרון שתי המדינות, פלשתין וישראל - דבר שהישראלים ראו בו אזהרה מפני הסכנה הפתאומית המגיעה מכיוון אירופה, שם נולד המפעל הציוני הכובש והמתנחל.

עוד נכתב שם, כי ההוכחה והסיבה לכך שישראל עומדת מאחורי הטבח – הוא התועלת שלה מהדבר. " הדבר הנבון והנכון הוא לחפש מי מפיק מכך תועלת. בקיצור ולעניין: עליהן לחפש את הנקודה האחרונה שאליה הגיעו זרועות התמנון של המוסד... מובן מאליו ש'המוסד' שלה ישרוף את ביירות ואת פריז כדי להשיג מטרות של נתניהו. מי שקרא תיגר על האדון בבית הלבן, בנפשו מסתתר מספיק רוע כדי לשרוף את העולם."

בתגובתו לדברים אמר הדובר כי "בתור עם שחווה אלימות יומיומית מידי ישראל, אנו מבינים את הסבל של הפגועים ומשפחות הנרצחים בדם קר. פלשתינים מכירים את הטעם המר של איבוד יקיריהם כשהצבא הישראלי רוצח אזרחים בפלשתין כמעט כל שעה... אנו בתנועת פתח' מצפים לראות את כל העולם מנצח במאבק הזה נגד הטרור, במיוחד במזרח התיכון. אנו יודעים שהחזרת שלום ויציבות למזרח התיכון היא הצעד הראשון לייבוש מקורות הטרור ברחבי העולם. הגיע הזמן לסיים את הכיבוש הישראלי האכזרי שמצמיחה אלימות בכל העולם."

תגיות:הרשות הפלסטיניתטרורצרפת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה