חדשות בעולם

הצביעות חוגגת באו"ם: "ישראל מוציאה להורג פלסטינים"

למרות הטרור הרצחני המתמשך של מחבלים בני מיעוטים כלפי ישראל בחודשים האחרונים - בדו"ח מיוחד של מומחים מטעם האו"ם כאילו לא שמעו על כך. מחבר הדו"ח, מאשים את ישראל ב"מקרים של שימוש בכוח מופרז על ידי כוחות ישראלים נגד פלסטינים, שאולי אף ניתן להגדירם כהוצאות להורג"

אא

בזמן שבישראל סובלים מגל טרור רצחני – באו"ם מאשימים אותה ב"הוצאה להורג של פלסטינים". זאת, לפי דו"ח שנכתב לאחרונה שליח מיוחד מטעם האו"ם למצב זכויות האדם בשטחים, מכרים ויביסונו, ביחד עם מומחה להוצאות להורג בשם כריסטוף היינס.

בדו"ח, שנתפרסם אמש, קבעו אנשי האו"ם כי "ישנם מקרים של שימוש בכוח מופרז על ידי כוחות ישראלים נגד פלסטינים, שאולי אף ניתן להגדירם כהוצאות להורג".

מזכ"ל האו"ם ברשות הפלסטינית (צילום: פלאש 90)מזכ"ל האו"ם ברשות הפלסטינית (צילום: פלאש 90)

קביעתם של השניים, התבססה על מקרה שאירע במהלך השבוע שעבר, כאשר כח מסתערבים פרץ לבית חולים ברשות הפלסטינית, על מנת ללכוד מחבל – ובמהלך הפעולה נהרג פלסטיני אחר. בדו"ח, לא הוזכרה המילה "מחבל", ואף לא הוזכר כי מדובר בקרוב משפחתו.

"אני קורא שוב לכוחות הביטחון הישראלים לפעול על פי החוק הבינלאומי. בנוסף, אסור להם לפטור מעונש את אלימות המתנחלים", כתב אחד המומחים בדו"ח. "באווירה כזו אפשר לצפות מהמנהיגים לקרוא בפומבי לשים סוף לשפיכות הדמים".

בפועל, לא הוזכרה בדו"ח מנגד שום מילה הנוגעת לטרור הרצחני שאזרחי ישראל סופגים מדי שבוע, ובחודשים האחרונים בפרט. נראה, שגם באו"ם הצביעות כלפי ישראל חוגגת.

תגיות:האו"םפלסיטנים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה