חדשות בארץ

תלמיד הישיבה שנפצע בפיגוע שב להכרה – וביקש להניח תפילין

מוסיף להשתפר מצבם של חמישה מפצועי פיגוע הדריסה, שהתרחש בצומת תפוח בתחילת השבוע, שלושה מהם תלמידי ישיבת ההסדר באלון מורה. אחד מהם, אף שב הבוקר להכרה - וביקש להניח תפילין. רבה של הישיבה במכתב למשפחות: "חשים שהקב"ה שולח לנו משימות של אמונה"

אא

מצבם של הפצועים בפיגוע הדריסה, שהתרחש בתחילת השבוע, מוסיף להשתפר. בפיגוע, נפצעו חמישה בני אדם, בהם שלושה צעירים מישיבת ההסדר באלון מורה, שנפצעו באורח קשה ובינוני. חלק מן הפצועים, אף נותחו וניכר כאמור שיפור, אולם הדרך להחלמה מלאה עוד ארוכה וצפוי להם מסלול שיקום מתמשך.

כאמור, ביום ראשון האחרון, הגיח רכב ובו מחבל, בצומת תפוח לכיוון חווארה. הלה האץ את נסיעתו, וביצע פיגוע דריסה בחמישה נוסעים שחיכו בתחנת אוטובוס. לוחמי מג"ב פתחו באש לעברו של המחבל וחיסלו אותו.

בתוך כך, לראשונה מאז הפיגוע, התעורר הבוקר אחד מתלמידי הישיבה, רועי. מיד לאחר שהתעורר כבר ביקש מבני המשפחה להניח תפילין, ואלה, שנמצאים סביבו כל העת, הגיבו בהתרגשות לשמע בקשתו. רועי אף צפוי לעזוב את מחלקת טיפול נמרץ בה הוא מאושפז, ולעבור למחלקה אחרת, בשל השיפור במצבו.

גם במצבו של יונתן, תלמיד נוסף שנפצע בפיגוע חלה הטבה, עד שבעקבותיה החליטו הרופאים לבטל את הניתוח שנקבע לו ברגלו. לעומתו, תלמיד הישיבה השלישי שנפצע בפיגוע, דוד, עדיין אינו מסוגל לעמוד על רגליו.

לדאבון הלב, אין זו הפעם הראשונה שתלמידי ישיבת אלון מורה נפצעים בפיגוע. למעשה, בחודש האחרון מדובר על ארבעה תלמידים שנפצעו, בהם שלושה בפיגוע הנוכחי, ותלמיד נוסף שנדקר בידי מחבל בצומת אריאל.

פיגוע הדריסה בצומת תפוח (צילום: פלאש 90)פיגוע הדריסה בצומת תפוח (צילום: פלאש 90)

רבה של הישיבה, הרב אליקים לבנון, שלח איגרת למשפחות התלמידים הפצועים ולבוגריה, במטרה לחזק את רוחם. באיגרת נכתב כי "בעת צער דאגה וזעקה החיבור בינינו, בין הורים לבניהם, בין מורים ורבנים להורים הוא הנותן את העוצמה והאמונה לא רק לעבור את המשברים אלא גם להתגבר ולצאת מהם מחוזקים".

עוד הוסיף הרב לבנון במכתבו, כי "בחודש חשוון עברנו בישיבה שני פיגועי טרור. האחד בצומת אריאל בו נדקר תלמידנו אוהד הרץ אשר הניס את המחבל וב"ה משתקם ומחלים. השבוע התרחש הפיגוע השני, פיגוע דריסה בצומת תפוח אשר פגע פגיעה גופנית בשלושת תלמידנו. כולם נפגעו ברגליהם בדרגות פציעה שונות. אשרינו שיש לנו רופאים ובתי רפואה מעולים ובעזרת השם עוד נזכה לרקוד עימהם בחתונותיהם כל אחד בעיתו ובזמנו".
לסיום כתב, כי "אנו כאן בישיבת אלון מורה מחוזקים ומתחזקים. כולנו מרגישים שליחי ציבור. אנו חשים שהקב"ה שולח לנו משימות של אמונה. ברכת רפואה שלמה לפצועים מישיבתנו ועימהם לכל פצועי וחולי ישראל".

תגיות:פיגוע דריסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה