חדשות בעולם

מזעזע: בני זוג התחפשו להיטלר ואנה פרנק

בתמונה שהעלו לפייסבוק, נראים בני זוג מארצות הברית, שבחרו להתחפש ב'ליל כל הקדושים' דווקא להיטלר ולאנה פרנק. בתגובה, תקף אותם ארגון StandWithUs האמריקאי בחריפות וטען כי מדובר במעשה "מזעזע ומבחיל"

  • כ"ב חשון התשע"ו
אא

הומור שחור: בתמונה שרצה ברשת בימים האחרונים, נראים בני זוג מארצות הברית, כשהם מחופשים להיטלר ולאנה פרנק, זאת לרגל 'ליל כל הקדושים'.

בפוסט שהעלו, נראים בני הזוג כשהגבר התחפש להיטלר, ואילו בת זוגו לאנה פרנק, כשהיא אוחזת בשקית של אפר, עליה כתוב 'אמא פרנק' (Mom Frank).

בתגובה לכך,תקף אותם בחריפות ארגון StandWithUs האמריקאי הקורא לתמיכה בישראל ברחבי העולם בדף הפייסבוק שלו, וטען כי מדובר במעשה מזעזע ומבחיל. "זו תחפושת לליל כל הקדושים שמישהו לבש השנה, ופרסם את זה בפייסבוק. זה מזעזע לחלוטין שאנחנו צריכים להגיד את זה, אבל הרצח של 6 מיליון יהודים על ידי המשטר הנאצי הוא לא תחפושת לליל כל הקדושים", נכתב בשם הארגון.

עוד הוסיפו, כי יש צורך להמשיך ולעסוק בנושא השואה ככל שניתן ולהגביר את המודעות אליו. "זה מזעזע ומגעיל לחשוב שהאיש והאישה הצעירה הזו חשבו שמתאים להתלבש כך לליל כל הקדושים - ועוד יותר מזעזע זה שהם פרסמו את זה בפייסבוק. תמונות אלה מסבירות לעולם מדוע הוראת השואה היא כל כך חשובה. אנחנו חייבים להמשיך לחנך אחרים על השואה".

תגיות:אנה פרנקהיטלר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה