חדשות בעולם

תכירו את הנסיך הסעודי שתומך בישראל

קריאה מפתיעה: נוכח המצב הביטחוני, פרסם לאחרונה הנסיך הסעודי, אל-ואליד בן-טלאל, קריאת תמיכה בישראל. לדבריו, פעילות הטרור הפלסטינית ממומנת בידי איראן ש"מנסה להבעיר את המזרח התיכון כולו"

אא

תמיכה מפתיעה ממקור לא צפוי: בימים האחרונים פרסם הנסיך הסעודי, אל-ואליד בן-טלאל, קריאת תמיכה בישראל. לדברי הנסיך טל-אל, "יש לעמוד לצד ישראל לנוכח ההתקוממות הפלסטינית שממומנת בידי אירן שמנסה להבעיר את המזרח התיכון כולו".

עבור הנסיך הסעודי, אין זו הפעם הראשונה שהוא מביע תמיכה בישראל. לפני כשנתיים, התבטא בעקבות הסכם הגרעין בז'נבה, כי "בפעם הראשונה לישראל ולסעודיה יש אינטרסים משותפים".

ואולם למרות ייחוסו של הנסיך בן המלוכה הסעודי, (60), שהוא אחיינו של מלך ערב הסעודית, נמנע הלה לעסוק בפוליטיקה בארצו במרבית הזמן. במקום זאת, הוא עסוק מרבית הזמן במסחר, מה שכבר הקנה לו את המעמד כערבי העשיר ביותר בעולם וכשמיני מבין עשירי העולם, שהונו נאמד בלמעלה מ-32 מיליארד דולר.

הנסיך הסעודי, אל-ואליד בן-טלאלהנסיך הסעודי, אל-ואליד בן-טלאל

בנוסף, נראה שמדובר באדם בעל זיקה הומניטרית, שכן בן-טלאל הצהיר לפני כשלושה חודשים, כי הוא מתכוון לתרום את כל כספו לצדקה. בין השאר ציין, כי הוא יעדיף לתרום לארגונים שמקדמים זכויות לנשים, לכאלה שמקדמים נושאי בריאות ולעוזרים לנפגעי אסונות. "ההתחייבות הנדבנית תעזור לבנות גשרים שיתמכו בהבנה תרבותית, יפתחו קהילות, יעצימו נשים, יחזקו צעירים, יספקו סיוע חיוני לקרבנות אסונות ויצרו עוד סובלנות וקבלה בעולם", תיאר.

תגיות:תמיכהישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה