חדשות בארץ

החזאי דני רופ: "הסערה אמש היתה דרגה אחת פחות מטורנדו"

נס משמיים: למרות שרבים מאתנו עדיין סובלים מהשלכותיה - היום מתברר כי עוצמתה של הסערה אמש הוגדרה כדרגה אחת פחות מטורנדו, ויכלה לגרום לנזק גדול בהרבה

אא

הימים האחרונים היו סוערים במיוחד בגזרת מזג האוויר. באזורים שונים ברחבי הארץ הורגשו רוחות עזות וגשמים עזים ניתכו ארצה, מה שהפך לסופות עזות. כתוצאה מכך, חלו שיבושים רבים: עצים נשברו, שיבושים הורגשו בתחבורה הציבורית ובטיסות, ואף הפסקות חשמל ומים התרחשו, כשלמעלה מ60,000 בתי אב סבלו שעות ממושכות כשהם ללא כל חיבור לחשמל, בהם גם זקנים וילדים.

גם היום, בערים שונות ברחבי הארץ עדיין סובלים מהפסקות חשמל שמקשות מאוד על התפקוד. אלפי בתי אב ממתינים כבר 48 שעות לחיבור מחדש לחשמל, לאור נזקי הסופה, ובשעה זו מקיימת הוועדה לביקורת המדינה דיון דחוף בעניין מול חברת החשמל.

אולם למרות כל זאת, היום מתבהרת התמונה ומציגה מציאות אחרת לחלוטין: בפוסט שפרסם החזאי דני רופ ברשתות החברתיות, התבטא הלה בנוגע לסערה שהתרחשה אמש, וחשף כי "סערה זו שהיתה במשך חצי שעה, היתה דרגה אחת פחות מטורנדו! הנזקים עלולים היו להיות יותר קשים. אירוע כזה מאד קשה לחזות ברמת הקיצוניות שלו".

במילים אחרות, הנזקים שהסבה הסופה – לא עמדו בקנה אחד עם חומרתה, ויכלו בקלות להיות הרסניים הרבה יותר. אז מה בכל זאת שמר עלינו? השגחה פרטית מופלאה.

תגיות:סערהטורנדוהשלכות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה