חדשות בארץ

פיגוע דקירה ליד קרית ארבע: צעיר נפצע קשה

הבוקר אירע פיגוע דקירה נוסף בכיכר בית ענון, מצפונית לקרית ארבע. מחבל דקר צעיר כבן 19 בראשו ובצווארו ופצע אותו באורח קשה. המחבל חוסל בידי כוחות הבטחון, והצעיר פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים

אא

פיגוע דקירה נוסף: היום בבוקר (שני), בסביבות השעה 09:36, התקבל דיווח במטה מד"א מרחב ירושלים, על פיגוע דקירה בסמוך לקרית ארבע, באזור כיכר בית ענון. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום, גילו צעיר כבן 19, שעליו סימנים קשים של דקירות בפלג גופו העליון.

הצעיר, הובהל למרכז הטראומה של בית החולים שערי צדק לקבלת טיפול רפואי, כשמצבו מוגדר קשה ולא יציב, והוא מורדם ומונשם. הוא סובל מדקירות בצווארו ובראשו. על כך הוסיף גם מנהל יחידת הטראומה בבית החולים, כי הפצוע נפגע בעורק מרכזי בצווארו ומדובר בפציעה קשה. "הגיע לבית החולים לפני כשעה וחצי פצוע, שהגיע במצב קשה מאוד, עם דקירה בצוואר... הוא הגיע אלינו כשהוא לא יציב... לאחר מכן טיפול רפואי קצר ביחידת הטראומה, ומשם הועבר לחדר הניתוח. הוא מנותח בדקות אלה. מצבו נכון לרגע זה, לאחר הטיפולים הראשונים הוא סך הכל יציב. הפציעה, היא פציעה קשה מאוד, עם פגיעה בכלי דם מרכזי בצוואר...".

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

המחבל, שביצע את הפיגוע, נורה בידי כוחות הביטחון שהובהלו למקום, ונהרג.

פיגוע דקירה זה, מצטרף לשורה ארוכה של מעשי טרור ופיגועי דקירה נוספים שהתרחשו בעת האחרונה, ובהם פיגוע הדקירה שהתרחש אמש בשעות הלילה, כאשר צעיר בשם אוהד הרץ נדקר בצומת אריאל ונפצע באורח בינוני.

תגיות:פיגוע דקירהקריית ארבע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה