חדשות בארץ

גוש עציון: פיגוע דקירה על ידי מחבל שהתחפש לחרדי

בגוש עציון נדקר הבוקר ישראלי כבן 58 על ידי מחבל פלסטיני שהיה מחופש ככל הנראה לחרדי. הפצוע הצליח לירות במחבל, אך זה הצליח לברוח, וכעת נערכות סקירות לאיתורו ואחרי אדם נוסף שייתכן והיה מעורב בפיגוע. מצבו של הפצוע מוגדר בינוני. כמו כן, בסמוך לטבריה נעצר הבוקר על ידי כוחות משטרה, חשוד בן מיעוטים, שהיה חמוש בסכין והצהיר שהוא רוצה להיות שאהיד

אא

בצומת הסמוך לכפר סעיר, נדקר בשעות הבוקר (ראשון) ישראלי כבן 58, על ידי מחבל פלסטיני. הפצוע אמנם הצליח לראות במחבל, אולם זה הצליח להימלט, ככל הנראה לאזור סעיר, יחד עם אדם נוסף שהיה ככל הנראה מעורב בפיגוע.

מחקירה ראשונית עולה עי ככל הנראה, המחבל התחפש לערבי, ורכבו של הנהג הישראלי, שהיה בדרכו ליישוב מיצד, החל להירגם באבנים. בתגובה לכך, יצא הנהג מהרכב – ונדקר, אולם הצליח לירות בדוקר, וככל הנראה גם לפגוע בו.

הפצוע, שניה להזעיק כוחות עזרה אולם גילה כי אין קליטה סלולארית במקום – המשיך לנסוע עד לשער היישוב, שם הזעיק את כוחות ההצלה. הוא פונה על ידי פרמדיקים של מד"א במצב בינוני לבית החולים הדסה עין כרם. המצוד אחר המחבל ושותפו לפיגוע – נמצא כעת בעיצומו על ידי כוחות צבא ומשטרה.

מכוניתו של הפצוע, הבוקר במיצד (צילום: דוברות מועצת גוש עציון)מכוניתו של הפצוע, הבוקר במיצד (צילום: דוברות מועצת גוש עציון)

כמו כן, באזור טבריה התקבלה תלונה במשטרה על חשוד שעלה על קו 28 של חברת סופרבוס, באזור קיבוץ גשר, וטען שהוא מעוניין להיות שאהיד. האוטובוס נעצר מיד בכניסה למחסום של העיר ושוטרים שעלו לאוטובוס עצרו את החשוד ולקחו אותו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. מחקירה ראשונית, התברר כי מדובר בתושב הגליל בן 34, שבתיקו נמצאה סכין, ונמצאו אף כיפה ותעודת זהות ישראלית, שכעת מנסים להבין האם שייכת לו.

בנוסף, אמש ניסה מחבל כבן 16 שהתחזה למוכר קרמבו, לדקור מאבטח במחסום ג'למה, שנמצא בסמוך לג'נין. בתגובה, נורה המחבל על ידי כח אבטחה שהיה במקום – ונהרג. איש מהחיילםי והמאבטחים שהיו במקום לא נפגע.

בתוך כך, ביום שישי נפצעו גם זוג הורים ושלושת ילדיהם, בעת שנסעו בסמוך למחסם פוקוס שליד בית אל. המשפחה נפצעה מבקבוק תבערה שהושלך לעבר רכבם, וכתוצאה מכך נפצעה בת 4, אחת מבנותיהם של הזוג באורח בינוני – ואילו יתר בני המשפחה נפצעו באורח קל, כשהם סובלים מכוויות בדרגות שונות, בעיקר בגפיים. הם חולצו בידי הצוות הרפואי של גדוד שקד שבחטיבת גולני, שטיפל במשפחה ופונו על ידי כוחות מד"א.

מספר שעות קודם לכן, נפצע באורח קל גם לוחם מג"ב, לאחר שנדקר על ידי מחבל בן 17, במהלך פעילות מבצעית בסמוך לגדר הביטחון בגוש עציון. בתגובה נורה המחבל, תושב הכפר צוריף, ונפצע באורח בינוני.

תגיות:פיגוע דקירהגוש עציון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה