חדשות בארץ

בנצי גופשטיין: "עובדים ערבים רבים מעודדים פיגועי טרור"

לאחרונה התבטא יו"ר ארגון להב"ה, למאבק בהתבוללות בין יהודיות לערבים, ואמר כי "זה הזמן לעבודה עברית... אנחנו נתקלים בפייסבוק בדברים מזעזעים, אנשים מעודדים פיגועי טרור... אני חושב שאין לנו סיבה לפרנס אותם". עוד ציין גופשטיין ירידה בהתבוללות לאור פיטורי ערבים מבתי עסק רבים, "אם אין ערבים בעסקים, יש גם ירידה בהכרות של בנות יהודיות עם ערבים", הסביר

אא

לא נשאר אדיש: לאחרונה התבטא בנצי גופשטיין, יו"ר ארגון להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש), וקרא לבעלי עסקים לפטר עובדים ערביים ולהעדיף עבודה עברית. עוד הוסיף, כי בירושלים בעלי עסקים רבים כבר פיטרו עובדים ערבים, וכי הסכנה הביטחונית שבהעסקתם – היא גדולה.

"מכל דבר רע יש גם טוב, יש התעוררות לעבודה עברית, אנחנו מקבלים אין ספור פניות של עסקים שבחרו לפטר את העובדים הערבים. אנחנו יודעים על חנות בקניון ירושלים שפיטרה עובדת ערבייה ועל מספר מאפיות, ואנחנו דואגים להביא להם יהודים", אמר גופשטיין.

לדבריו, במיוחד בתקופה האחרונה, ארגון להב"ה עורך מעקב ברשתות החברתיות אחר עובדים ערביים, מתוך מטרה לבדוק את תגובותיהם לאחר פיגועים, כדי לבדוק האם הם מעודדים טרור. "אנחנו בודקים את הסטאטוסים בערבית, ונתקלים בפייסבוק בדברים מזעזעים, אנשים מעודדים פיגועי טרור. ראינו בערוץ 10 כתבה על עובד עירייה שחילק סוכריות לאחר הפיגועים והעירייה לא מפטרת אותו. אני חושב שאין לנו סיבה לפרנס אותם אם הם חושבים שהמדינה הזאת לא שייכת לנו".

בנצי גופשטיין (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)בנצי גופשטיין (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

עוד הוסיף, כי בתקופות שבהן בעלי עסקים מעדיפים להעסיק פחות ערבים – ניכרת ירידה בהתבוללות בין יהודים לערבים. "אם אין ערבים בעסקים, יש גם ירידה בהכרות של בנות יהודיות עם ערבים".

לדבריו, בארגון להב"ה ערכו לאחרונה קמפיין היוצא נגד העסקתם של ערבים, ובארגון אף נמצאים במשא ומתן עם רשתות שיווק על כך. "הקמפיין שלנו מדבר על כך שצריך להעסיק יהודים ולא אויבים, עניי עירך קודמים. יש רשתות שיווק שאנחנו במלחמה איתם, ויש כאלה עושים הכל כדי להעסיק יהודים ובאמת יותר נעים לקנות שם. גם אלה שחייבים עובדים ואין מספיק, יכולים לבחור בעובדים אריתריאים, כי הם לפחות לא חושבים שהמדינה שלהם".

תגיות:בנצי גופשטייןפיגועיםערבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה