חדשות בארץ

בית ספר במזרח ירושלים העלה מחזה שמציג חייל רוצח ילד פלסטיני

אמש הוזמנו לשימוע אצל מנכ"לית משרד החינוך, מנהלת ומורה בבית ספר יסודי בבית חנינא שבמזרח ירושלים. זאת, לאור מידע שהתקבל במשרד על פעילות הסתה לטרור של השתיים בבית הספר, בו הועלה בין היתר מחזה המציג חייל רוצח ילד פלסטיני. שר החינוך: "יטופלו ללא הנחות"

אא

במשרד החינוך זועמים: לאחרונה התקבל במשרד מידע, לפיו בבית ספר יסודי בבית חנינא שבמזרח ירושלים, מתקיימת פעילות אנטי ישראלית מצד אנשי הצוות החינוכי, המעודדת טרור.

כחלק מכך, אף הועלה מחזה בהשתתפות ילדי בית הספר, בו "כיכבו" חייל ישראלי, שהוצג כאדם אלים ורצחני, שירה למוות בילד פלסטיני. בהמשך, התלמידים אף שרו שירי הלל והניפו את תמונותיהם של מחבלים אשר ביצעו פיגועים נגד יהודים.

לאור האמור, זומנה מנהלת בית הספר וכן מורה נוספת מהצוות החינוכי, ללשכת משרד החינוך, לשימוע באשמת הסתה ועידוד אלימות נגד חיילי צה"ל, שייערך להן עם מנכ"לית המשרד, הגב' מיכל כהן. לדברי המשרד, בפעילות זו, "יש כדי להשפיע השפעה מזיקה על תלמידים".

בתגובה, הודיע גם שר החינוך, ח"כ נפתלי בנט, כי יפעל במלוא החומרה בנושא. "דיברנו מספיק על הסתה - הגיע הזמן לפעול. האירוע המזעזע בבית הספר הוא הדלק של מכונת הטרור, וזה הדבר הכי רחוק שיש מחינוך. אני מרחם על הורים אשר מוחאים כפיים לילדיהם המדמים הוצאה להורג, אך אנשי החינוך שהתירו את המחזה יטופלו ללא הנחות", הסביר.

תגיות:בית הספרירושליםהסתה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה