חדשות בעולם

לאחר 13 שנה: הפרשן הבכיר לענייני טרור התגלה כמתחזה

וויין סימונס, הציג את עצמו במשך 13 שנים כמי שכיהן בעברו כקצין לפעולות מיוחדות בCIA. הוא אף הופיע ברשת החדשות "פוקס ניוז", מאז 2002, כשהוא מציג את עצמו כפרשן בכיר לענייני טרור. ביום חמישי האחרון התגלתה התרמית – והוא נעצר בגין התחזות

אא

התרמית שנחשפה באיחור של 13 שנה: פרשן בכיר ברשת החדשות "פוקס ניוז, נעצר ביום חמישי האחרון. זאת, לאחר שהתגלה כמתחזה, שהציג את עצמו במשךכ-13 שנה כמי ששימש בעברו כסוכן סכיר בוכנות הביון המרכזית, ה- CIA, במשך 27 שנים.

המתחזה, ווין סימונס, הינו גבר כבן 62, אזרח מרילנד ארצות הברית, שעל פי החשד התחזה לסוכן CIA, זאת על מנת להשיג סיווג בטחוני ולעבוד בתחום הייעוץ הצבאי. לצורך כך, הציג את עצמו כמי שכיהן בין השנים 1973-2002 כקצין לפעולות מיוחדות בסוכנות האמורה, כך לפי הודעת התובע הכללי של וירג'יניה.

סימונס נעצר ביום חמישי האחרון, וצפוי לעמוד בין היתר בפני האשמות של הצהרות כוזבות לממשל והונאה, שכן בשלב מסוים הוא אף נשלח לחו"ל, שם שימש כיועץ מודיעין של קציני צבא רבים.

גם ברשתות התקשורת הצליח סימונס לשטות. כחלק מכך, הופיע ברשת החדשות "פוקס ניוז", במשך 13 שנים, כאנליסט לענייני טרור. ברשת טוענים, כי סימונס הופיע בערוץ החדשות רק כפרשן אורח ולא תוגמל על כך כלכלית מעולם. 

תגיות:טרורתרמית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה