מעניין

תעלומה בטקסס: מה גורם לנערה להתעטש 12,000 פעמים ביום?

תסמונת נדירה של רצף התעטשויות התגלתה לאחרונה אצל קייטלין טורנלי בת ה-12, מטקסס. ששת הרופאים שבדקו אותה עד כה, לא מצליחים להתחקות אחר מקור הבעיה, שמשאירה את קייטלין בבית ומונעת ממנה את האפשרות לפקוד את ספסל הלימודים כרגיל

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

תסמונת נדירה התגלתה בחודש האחרון אצל קייטלין טורנלי (באנגלית: Katelyn Thornley) בת ה-12 מטקסס, ארה"ב - היא מתעטשת 20(!) פעמים בדקה, בלי יכולת שליטה על כך. הזמן היחידי שבו היא לא מתעטשת הוא בלילה, כשהיא ישנה. וגם זה, רק לאחר שהיא נוטלת גלולות מיוחדות לכך. 

קייטלין טורנלי (צילום: Fox news)קייטלין טורנלי (צילום: Fox news)

הצרה התמוהה החלה לפני כחודש, בזמן שטורנלי שהתה בשיעור קלרינט. "זה התחיל בקילוחים קטנים, ולכן לא ייחסתי לזה חשיבות גדולה. חשבתי שאולי אני אלרגית למשהו", אמרה.  

כשישה רופאים בדקו אותה עד כה, אולם אף לא אחד מהם הצליח למצוא את שורש הבעיה (אם כי הצליחו לשלול הימצאותם של וירוסים או אלרגיות כלשהן). מתוך אזלת ידם, השבוע פנו הוריה של טורנלי לתקשורת המקומית, ובראיון איתם קראו למומחים בתחום, ליצור איתם קשר במטרה לסייע לבתם. 
 
בינתיים, אומרת טורנלי כי הקושי הגדול ביותר הוא מצב העירות התמידית שבו היא שרויה, עד כדי כך ש"לפעמים אני רוצה לעזוב את הגוף שלי לזמן מה, כדי להצליח לתפוס תנומה קטנה. לא אכפת לי מה שהרופאים יעשו, אני רק רוצה שהמצב הזה ייפתח כבר", אמרה. 
 
תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה