חדשות בארץ

צעיר יהודי פרסם בדיחה על ערבים בפייסבוק – ונעצר

אמש נעצר צעיר יהודי, אשר סיים באחרונה שירות צבאי קרבי בצה"ל, לאחר שפרסם בדיחה הנוגעת לערבים ולמצב הביטחוני. לתדהמתו, מספר שעות מאוחר יותר הוא נעצר לחקירה ושוחרר לערבות בשל כך. "מישהו במשטרה איבד כיוון", טוען עורך דינו

אא

זו לא בדיחה: אמש, לאחר יום קשה בו התרחשו חמישה פיגועים בזה אחר זה, פרסם צעיר יהודי כבן 22, ברשת החברתית פייסבוק, פוסט סאטירי הנוגע למצב הבטחוני.

מספר שעות מאוחר יותר, לתדהמתו של הצעיר, שסיים זה עתה את שירותו הצבאי ביחידה קרבית בצה"ל, נעצר ונלקח לחקירה במשטרה, והכל – בשל הפוסט אותו פרסם, ושאף הועתק בחשבונותיהם של משתמשים רבים אחרים לאחר פרסומו.

הפוסט, אותו פרסם הצעיר התייחס למצב הביטחוני בצורה הומוריסטית, "אני יושב בבית חולים פתאום באה אלי אחות ערבייה ואומרת לי: עכשיו תרגיש דקירה קלה… לא חשבתי פעמיים ויריתי בה", כתב הצעיר ולא ציפה כי ימצא עצמו בחקירת משטרה על כתיבת שורות אלו.

בסיומה של החקירה, שארכה מספר שעות, שוחרר הצעיר בערבות.

בתגובה, מסרו בארגון 'חננו', שעורך דין מטעמם הגיע כדי לסייע לעצור, כי "מישהו במשטרה איבד כיוון. עם ישראל נמצא תחת מתקפת טרור, הרשתות החברתיות מלאות בהסתה נגד יהודים, רק אתמול מספר פיגועים בבירה, ומשטרת ירושלים עוצרת, בחור אשר שוחרר לא מכבר משרות קרבי בצה"ל על פוסט סאטירי?? לצערנו יש כאן במקרה הטוב בלבול ובמקרה הפחות טוב איבוד כיוון טוטאלי. בפוסט אין כל עבירה, וחבל שכך נהגה המשטרה".

תגיות:פייסבוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה