חדשות בארץ

אחד הפצועים לערוץ 2: "מה שיכול לשמור עלינו – רק זכות התורה"

בראיון שהעניק לכלי התקשורת לאחר הפיגוע, התעמת אחד הפצועים עם כתבת בערוץ 2 וגרם לקידוש שם שמיים. "למה את מנסה לגרור אותי להתעסק במה שקרה? זה לא מה שחשוב!", ענה לכתבת. "מה שחשוב זה רק כמה עם ישראל יתחזק... לא משנה כמה הממשלה תחזק את השמירה – אלא כמה אנחנו נתחזק"

אא

ראיון שהתרחש היום הביא לקידוש ה' גדול: כתבת של ערוץ 2 ביקשה לראיין את אחד הפצועים בפיגוע שהתרחש ברחוב מלכי ישראל בירושלים, כשכתבים מכלי תקשורת נוספים צילמו אותו אף הם. הפצוע, החל בהעברת דברי חיזוק על המצב: "צריך שכל עם ישראל יתחזקו. שיתחזקו במידות, בבין אדם לחברו, בבין אדם למקום, בהכל...", אולם הכתבת מערוץ 2, התפרצה לדבריו וקטעה אותם: "אוקיי, בוא תספר לנו מה בדיוק התרחש בפיגוע", אולם הפצוע לא ויתר וענה לה: "תפסיקי לגרור אותי להתעסק במה שלא חשוב! זה לא חשוב מה ואיך קרה! אם את לא שמה לב, זה מתרחש פה כל הזמן! תפסיקו להתעסק בטפל! זה לא משנה כמה הממשלה תחזק את השמירה והשומרים בכל מקום – אלא כמה אנחנו נתחזק!"

עוד הוסיף ואמר, כי "כתוב בתורה ש'הקול קול יעקב והידיים ידי עשיו'. ככל שיישמע בעם ישראל יותר 'קול יעקב' – כך נוכל לנצח את 'ידי עשיו'. מה שיכול לשמור עלינו - זו רק זכות התורה".

בשלב כלשהו, החל כתב נוסף לבקש מהפצוע לשוחח על המאורעות, והלה סיפר כי הוא תושב שכונת מקור ברוך, שם התרחש הפיגוע, וכי הוא ישב ממול תחנת האוטובוס בה נכנס המחבל ובדיוק קרא 'תיקון הכללי'. בשלב זה התפרצה שוב כתבת ערוץ 2 ושאלה אותו: "קראת תיקון הכללי וזה לא הציל אותך! אז מה זה אומר?", אולם הפצוע שמר על קור רוחו וענה לה: "זה לא הציל אותי?! את יודעת מה המצב שלי?! את יודעת כמה חמור זה יכל להיות?? את יודעת כמה גרוע זה יכל להסתיים??? זה בדיוק מה שהציל אותי!". בהמשך סיפר איך הרכב נכנס בתחנת האוטובוס, שם ישב אדם מבוגר, ושמיד הבינו עוברי אורח שמדובר בפיגוע והזמינו את כוחות ההצלה.

 על כך הוסיף בחור נוסף, שככל הנראה נפצע אף הוא באותו הפיגוע ברחוב מלכי ישראל בירושלים: "עם ישראל חזק, ה' איתנו, ורק אמונה בקב"ה תנצח".

פיגוע הדריסה במלכי ישראל, ירושלים (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)פיגוע הדריסה במלכי ישראל, ירושלים (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)

 

תגיות:גל טרורפיגוע דריסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה