חדשות בארץ

הגורם להסלמה: בן ה-15 הוצג כאילו "הוצא להורג בדם קר"

הרשתות החברתיות וכלי התקשורת הערביים מוצפים בשקרים שמציגים את הנערים המחבלים כקורבנות. כתוצאה מכך, מבקשים בני מיעוטים נקמה ויוצרים פיגועים נוספים, שגורמים להסלמה במצב. עוזרו של אבו מאזן על המחבל בן ה-15 מפסגת זאב: "הוצא להורג בדם קר"

אא

בתקופה האחרונה מוזנת הרשת דרך הרשתות החברתיות וכלי התקשורת הערביים בדיווחים כוזבים, שמלבים את האווירה ומחמירים את המצב הביטחוני. בתוך כך מוצגים כלל הכוחות הישראלים, חיילי צה"ל והשוטרים, כמחפשים לפגוע בבני מיעוטים תמימים וחפים מפשע, בהם ילדים ונשים בעיקר.

באופן שיטתי, נלקחות תמונות של מחבלים שנוטרלו או חוסלו, ומוצגות לעולם כקורבנות או כצעירים חסרי ישע ש"הוצאו להורג".

כך, למשל, התבטא אמש עוזרו של אבו מאזן על המחבל בן ה-15 מפסגת זאב, שדקר ופצע קשה אברך כבן 21, ולאחר מכן חוסל, שהוא "הוצא להורג בדם קר".

גם חמאס הציג את הילד בן ה-13, שהשתתף באותו הפיגוע, דקר ופצע באורח אנוש צעיר כבן 13, כשהוא שוכב פצוע, ואנשי הביטחון נראים כמי שלא מעניקים לו סיוע רפואי.

פיגוע הדקירה בפסגת זאב ( צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)פיגוע הדקירה בפסגת זאב ( צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

גם תמונתה של בת ה-16, שניסתה לדקור אתמול לוחם מג"ב באזור ירושלים ונוטרלה – הוצגה כחפה מפשע, קורבן שנלכד על ידי הכוחות הישראלים.

במקביל גם רשתות הטלוויזיה הגדולות, בהן אל ג'אזירה ו"אל מיאדין", מסקרות באדיקות את הטרור ומדווחות על כל פלסטיני הרוג כאילו "נרצח על ידי כוחות הביטחון הישראליים", זאת מבלי לציין כלל את עובדת היותו מחבל שדקר יהודים.

בנוסף, מתפרסמים חדשות לבקרים שירי התססה חדשים נגד היהודים, שמטרתם לעודד ביצוע פיגועים. באחד מהם נאמר בין הייתר: "אתה יודע מה זה אינתיפאדה? שאת הבוגדים נדרוס ואת ראש המרגל נרמוס. זה שבגד בלאום וביזה את המצפון שלו בשביל כסף".

ועל רקע כל אלה, התפרסמה היום הודעת גינוי ואיום בתביעה בבית הדין בהאג, מטעם הרשות הפלסטינית, כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הבטחון בוגי יעלון ורשויות הבטחון הישראלים, על כך ש"ישראל מוציאה להורג אזרחים פלסטיניים ברחובות".

תגיות:גל טרורמחבליםערבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה