חדשות בארץ

ניצל בנס: נדקר על ידי מחבל - ס"מ ספורים מהחזה

אמש התרחש פיגוע דקירה כפול בפסגת זאב. אחד הנפגעים, יוסף בן שלום, אברך בן 21, פונה לקבלת טיפול רפואי, ואז התברר הנס: בן שלום נדקר בסמוך לליבו. "ברוך ה', צריך להודות שיש פה נס בתוך נס, הדקירה ס"מ ספורים מהחזה. הוא חזר מהילולה של שמעון הצדיק, תתפללו לרפואתו", ביקש אחיו

אא

אמש התרחש פיגוע דקירה כפול באזור פסגת זאב בירושלים. אחד הפצועים, יוסף בן שלום, אברך בן 21, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי, אז התברר הנס: בן שלום נדקר סנטימטרים ספורים בסמוך לליבו.

מצבו של בן שלום מוסיף להשתפר והוא מוגדר כרגע בינוני עד קשה. במשפחתו התרגשו עד מאוד לגודל הנס. "ברוך השם, צריך להודות שיש פה נס בתוך נס", התבטא אחיו הנרגש. "הוא חזר מהילולה של שמעון הצדיק בשכונת שייח ג'ראח. מצבו בינוני עד קשה, אני מבקש שיתפללו לרפואתו". עוד הוסיף, כי אחיו "הוא גיבור כארי. הוא חזק. ראינו שהפתיעו בפיגועים גם שוטרי יס"מ ומג"ב, אז אני לא מתפלא שהפתיעו גם את אחי".

כאמור לפי דיווחי המשטרה, הגיעו אמש בשעת צהריים שני מפגעים בני 13 ו-15 סמוך לרחוב הניידות בשכונת פסגת זאב בירושלים, שם פגשו בבן שלום – ודקרו אותו באורח קשה. לאחר מכן, הבחינו בנער רכוב על אופניים, ודקרו גם אותו, כשהוא הובהל לבית החולים כשמצבו אנוש והוא נלחם על חייו. מיד לאחר מכן הבחין אזרח במתרחש, והחל לרדוף אחרי השניים, שברחו לכיוון שדרות משה דיין. אחד המפגעים, נפצע על ידי רכב.

קצין משטרה ולוחם מג"ב שנסעו בדיוק באזור, בהשגחה פרטית, הבחינו במחבל שרץ לעברם עם סכין בידו, וקראו לו לעצור, אולם הוא המשיך במנוסתו. משכך, ירו בו ונטרלו אותו.

זירת הפיגוע בפסגת זאב (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)זירת הפיגוע בפסגת זאב (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

קצין המשטרה והלוחם, שנטרלו את המחבלים, יחד עם פקד תחנת שפט, שחזרו את המאורע: "התקבל דיווח על מחבל שביצע דקירה, היינו במרחק של 200 מטר. הגענו במהירות לזירה, זיהינו אנשים שנמלטים לצומת, פרקנו מהרכב ודילגנו מעל הגדר. המחבל נעמד מולנו עם הסכין ורץ לעברנו. שלפנו, דרכנו, ירינו. המחבל נוטרל, המשכנו לעבר המפגע הנוסף".

בנוסף, גם האזרח שרץ אחרי המחבלים סיפר: "ראיתי שניים עם סכינים וראיתי שדקרו את הילד הקטן. העדפתי לרוץ אחרי המחבל הגדול כי ידעתי שינטרלו את הקטן. רצתי אחרי הגדול וצעקו לי שיש אחד מאחוריי. הסתובבתי אליו והוא הניף את הסכין עליי. עמדתי מולו עם המקל, הוא הצליח להתחמק והמשיך לרוץ עד שקיבל מכה מכלי רכב ועפה לו הסכין. נתתי לו מכה בראש עם המקל והמשכתי לכיוון המחבל הגדול. עד שהגעתי אליו השוטרים כבר נטרלו אותו".

גם שרון בן שושן, שהיה עד ראייה לפיגוע, סיפר: "שמעתי צעקות של דקירות. תוך 30 שניות כבר היו פה שוטרים שדפקו בו 6-5 כדורים. הילדה שלי הייתה לידו. הם הסתכלו עליה ואז עבר נער בן 13 עם אופניים, הם צעקו 'אללה אכבר' ודקרו אותו. הילד רץ לכיוון הבית שלי וצעק 'מחבל, מחבל'. הם המשיכו לרדוף אחריו ודקרו אותו עוד פעם פה ליד החנות".

הציבור מתבקש להתפלל לרפואת השלימה של נאור בן רות, שצפוי לחגוג בעוד כחודשיים את בר המצווה שלו, וכן להתפלל לרפואתו של האברך יוסף חיים בן זהבה.

תגיות:פיגוע דקירהפסגת זאב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה