מעניין

אימה בסין: באמצע המסלול גילו הטיילים כי גשר הזכוכית שבור

מבקרים שהילכו "להנאתם" על גשר חדש מזכוכית שנבנה לאחרונה על צלע הר בסין, נחרדו לגלות באמצע המסלול, כי אחת מן הזכוכיות שעל הגשר - חסרה. "שמעתי שמישהו מאחוריי צועק, ועצרתי בשנייה האחרונה. רק אז הבנתי שאחת הזכוכיות שבגשר - איננה", שחזר אחד מהם

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

הציצו בתמונה הזו:

הר יונטאי, סין. על הצלע שלו נבנה גשר הזכוכיתהר יונטאי, סין. על הצלע שלו נבנה גשר הזכוכית

עכשיו נסו לתאר לעצמכם מה יכול להיות מפחיד יותר מלצעוד על גשר זכוכית שקוף בן 3,500 רגל (1,080 מטרים), שמקיף צלע הר שמתחתיו תהום אימתנית? התשובה ברורה: ללכת על אותו הגשר, ובאמצע המסלול לגלות שמשהו אינו כשורה. זה התרחיש שארע השבוע למבקרי הגשר החדש, שנבנה על הר היונטאי שבסין. 

ככל הנראה, מה (או מי) שגרם לזכוכית להתנפץ, היה אחד המבקרים, שכנראה חשב שיהיה נורא משעשע לבדוק אם הזכוכית כל כך חזקה כמו שבוני הגשר טוענים שהיא. הוא השליך כוס נירוסטה על הזכוכית, וראה זה פלא. חששותיו התאמתו, והאחת מהזכוכיות הכפולות, נפלה חיש קל אל התהום. 

לא ברור כיצד אפשרו למבקרים להמשיך ולצעוד על הגשר עוד בטרם סודרה התקלה הזו, אך אחרי המקרה הזה, בספק אם המטיילים ימשיכו לפקוד את המקום. "פתאום שמעתי צעקה מאחוריי, ונעמדתי דום. התבוננתי על רצפת הזכוכית ונחרדתי לגלות שחתיכה אחת שלה, חסרה", שחזר אחד המבקרים. "אפילו שזו הייתה החתיכה העליונה, פחדתי פחד מוות לצעוד במקום הזה. זה היה ממש נס שלא קרה לנו שום דבר".

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה