כתבות מגזין

נס יום הכיפור של ננסי ברנדס:"הייתי מילימטר מהמוות"

"הייתי מילימטר מהמוות. אבל ברוך ה', ואני אומר את זה כי יש לי בת שחזרה בתשובה - אני נמצא מחוץ לבאלאגן", כך התבטא השבוע המוזיקאי ננסי ברנדס, שהשתחרר מאשפוז בן שבוע בטיפול נמרץ. "האהבה הענקית שקיבלתי, ההתעניינות והתפילות לשלומי - נתנו לי את היכולת להמשיך"

אא

לאחר שלקה בזיהום חמור ופונה למחלקת טיפול נמרץ בבית החולים איכילוב - שם שהה במשך שבוע שלם, הזמר והבדרן ננסי ברנדס ממהר להרגיע את הרוחות הויראליות שטענו כי הוא שוכב על ערש דוויי, וימיו ספורים חלילה. ברנדס מספר כי ביום הכיפורים חש כל כך ברע, עד שחשש שהוא עומד לקבל התקף לב. "נסענו לבית החולים ברחובות תל אביב בערב יום הכיפורים, והרגשנו נבוכים מאוד. אני רק רציתי שישללו את החשש להתקף לב", סיפר בראיון שנעשה עמו בגלי צה"ל. 

ננסי ברנדס במסיבת בר המצווה לנכדו, בעיר יבנאלננסי ברנדס במסיבת בר המצווה לנכדו, בעיר יבנאל

בחסדי ה', הרופאים שללו את האפשרות ממנה חשש, אך מכיוון שאובחן כסובל מחיידק אלים, נאלצו לאשפזו. "הייתי במצב קשה, מילימטר מהמוות", שחזר. "אם הייתי מגיע למחרת, כבר לא היו יכולים לעזור לי. היום ברוך ה', ואני אומר את זה כי יש לי בת שחזרה בתשובה - אני יכול להגיד שאני מחוץ לכל הבלאגן הזה".

הבת אליה היא התכוון היא בתו הגדולה, שהתקרבה ליהדות לפני שנים ספורות, ובעקבותיה התחזקה כל המשפחה כולה. עוד הוסיף ברנדס: "בבית הכנסת בבוקרשט, יצאו לתפילה המונית לשלומי. האהבה הענקית שקיבלתי, ההתעניינות והתפילות לשלומי, נתנו לי את היכולת להמשיך". 

באותו עניין, צפו בסרטון מלפני שנה שבו ננסי ברנדס נושא את דבריו בבר מצווה של נכדו החרדי -  "אני חי בעולם אחר וצריך לשכנע את החברים החילונים שלי, להסביר להם איזה אושר אמיתי אני מוצא במשפחתי החרדית":

 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה