חדשות בארץ

הפצוע מהפיגוע בירושלים אמש: "הציצית היא שהגנה עליי"

יום לאחר שהתאושש מניסיון הדקירה של מחבלת בעיר העתיקה בירושלים, מציג הפצוע את התמונה של הציצית שלבש באותה השעה בגאווה, וטוען כי הוא זו שהגנה עליו. בנוסף שיחזר את ניסיון הדקירה שעבר, ואמר שימשיך להסתובב בעיר העתיקה ללא כל פחד

אא

יממה בלבד עברה מאז ניסיון הדקירה שהתרחש בשער האריות, בעיר העתיקה בירושלים על ידי מחבלת צעירה, אולם הפצוע, שמתאושש מפצעיו, כבר משדר קור רוח. לדבריו, למרות המאורע שעבר, ימשיך ללכת ברחובות העיר העתיקה ללא כל חשש.

בנוסף, החל לשחזר את רגעי האימה שעברו עליו בעת ניסיון הדקירה: "הבוקר צעדתי עם חבר ברחובות העיר העתיקה, לפתע הרגשתי כאב חד בראשי, ולאחר מכן בגבי. הסטתי את ראשי וראיתי מחבלת אוחזת סכין בידה אחוזת אמוק ומנסה לרצוח אותי תוך כדי שהיא צועקת".

(צילום: באדיבות הפצוע)(צילום: באדיבות הפצוע)

עוד הוסיף, כי חברו, שנכח באותו הרגע בסיטואציה, ניסה להגן עליו. "חברי דחף אותה לפני שדקרה אותי בפעם השלישית. פעלתי כפי שחונכתי ואומנתי כקצין בצנחנים, שלפתי את נשקי ויריתי לעברה ונטרלתי אותה. מיד אחר כך הגיעו כוחות משטרה, סייעו לי ונתנו לי טיפול רפואי מיידי".

הפצוע, עדיין מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם, אולם מצבו טוב ויציב. הוא אף פרסם תמונתה של הציצית שלו לראווה, כשמתחתיה הכיתוב: "הציצית שהצילה אותי".

תגיות:פיגוע דקירהציציתנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה