מעניין

נקמת הרוח: בת 18 לקתה בדיבוק בעקבות משחק סיאנס

פרו: תקשורת מקומית מדווחת על צעירה בת 18 ש'רוח' נכנסה אל גופה, זאת לאחר ששיחקה עם חבריה במשחק סיאנס ידוע לשמצה, בשם צ'רלי-צ'רלי.

אא

זהו סיפורה המזעזע של פטרישיה קוויספה (באנגלית: Patricia Quispe) - נערה בת 18, שככל הנראה נשלטת בידי רוח רעה שנכנסה בה, ואילצה את הצוות הרפואי לאשפז אותה בבית חולים לחולי נפש. 

הכל התחיל ממשחק אחד "תמים" שמפורסם כאפליקציה לטלפון, בו מתנסים הגולשים בתקשור עם רוחו של נפטר מקסיקני בשם "צ'רלי", בעזרת לוח סיאנס שעליו שני עפרונות. 

המשחק שהוביל לשגעון. "צ'רלי, צ'רלי"המשחק שהוביל לשגעון. "צ'רלי, צ'רלי"

פטרישיה וחבריה שיחקו במשחק בביתו של אחד החברים, עד שהגיע זמנה לחזור הביתה. אלא שבבית הבחינו הוריה, כי דבר מה שאינו כשורה מתחולל בנפשה של בתם - היא דיברה בהברות לא ברורות, הפילה חפצים והתנהגה באופן מוזר. לבסוף, ראו ההורים המבוהלים כי עוויתות משונות אוחזות בכל גופה, וקצף לבן יוצא מפיה ללא שליטה. 
 
הם הזעיקו אמבולנס שהוביל אותה היישר לבית החולים, כשבדרך היא לא מפסיקה למלמל: "תנו לי את הטלפון שלי. צ'רלי, צ'רלי". בתחילה לא הבינו ההורים במה מדובר, אך טלפון אחד לחבריה של פטרישיה, שסיפרו על המשחק בלוח הסיאנס, הסביר את הכל. 
 
פטריסיה עם הצוות הרפואי. "היה קשה מאוד להשתלט עליה"פטריסיה עם הצוות הרפואי. "היה קשה מאוד להשתלט עליה"
 
החובשים סיפרו לתקשורת כי למרות גילה הצעיר, היא הייתה מאוד חזקה והיה להם מאוד קשה להשתלט עליה. "היא נאבקה איתנו מעל לשעה וחצי בכוח עילאי, עד שהצלחנו לקשור אותה אל המיטה", סיפר אחד מהם. לפי שעה מאושפזת הנערה האומללה במחלקה הפסיכיאטרית, לצורך קבלת טיפול "הולם" למצבה. 
 
צפו בהרצאתו של הרב יצחק בצרי בעניין דיבוקים:
 

 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה