חדשות בארץ

פיגוע דקירה שני ביממה: מחבל דקר חייל בקרית גת, חטף את נשקו ונורה למוות

המחבל דקר את החייל, לאחר מכן חטף ממנו את נשקו, ולפי עדויות, התבצר בבניין והחל לירות. כוחות משטרה חיסלו אותו במקום. מוקדם יותר היום, התרחש פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים על ידי מחבלת, ונפצעה נוסעת בעת שאבנים יודו לעבר רכבה במהלך נסיעה

אא

חייל נדקר היום על ידי מחבל באזור העיר הדרומית קרית גת. החייל נפצע קל, ואילו מיד לאחר פיגוע הדקירה, חטף המחבל את נשקו של החייל, ולפי עדויות, נכנס לתוך מבנה והחל לירות. כוחות משטרה ממרחב לכיש שהוזעקו למקום, חיסלו את המחבל מטווח קצר. מאוחר יותר הוזמנו לזירת האירוע גם חבלנים, על מנת לבדוק חפץ חשוד שהשאיר המחבל במקום. החייל הפצוע, פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי באשקלון.

מוקדם יותר היום, אירעה דקירה בשעות הבוקר, כאשר גבר כבן 36 עבר באזור וויה דולורוזה, הסמוך לשער האריות בירושלים. אז המחבלת דקרה את הגבר, שהיה חמוש ברובה, והצליח לדרוך את נשקו ולירות בה בתגובה, ובכך לנטרל אותה. להערכת המשטרה, הדקירה התאפשרה כיוון שהמחבלת הגיחה מאחוריו ודקרה אותו בפלג גופו העליון. 

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

מאוחר יותר, הדקור והמחבלת הפלסטינית הועברו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. דוד שקלאר, מתנדב זק"א, שהגיע לפנות את הפצועים, תיאר את הסיטואציה ברגע פינוי הפצועים: "קיבלנו קריאה על דקירה בשער האריות. הגענו למקום והיו כאן שני פצועים - המחבלת ועוד דקור אחד. המצב של המחבלת קשה. לצערנו אנחנו רגילים לדבר הזה. אין יום שעובר ללא פיגוע, זה מזכיר את תקופת הפיגועים. מקווים שזה ייגמר כמה שיותר מהר".

כזכור, באזור זה של העיר העתיקה בירושלים, נדקרו למוות רק במוצאי שבת האחרונה גם אהרון בנט ונחמיה לביא לוי הי"ד. בתגובה לפיגוע, הוחלט לסגור את שער שכם עד להודעה חדשה.

כמו כן, נפצעה קל ישראלית כבת 38 באזור תקוע, לאחר שאבנים נורו לעבר רכבה במהלך נסיעה. היא פונתה לבית החולים שערי צדק לקבלת טיפול רפואי, כשהיא חבולה בידה ובראשה, כתוצאה מהאבנים שניפצו את שמשות רכבה.

תגיות:פיגוע דקירהירושליםמחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה